Øyboeren med to små <3 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 hadde ul i dag, utvendig, er 6-7 uker på vei, ingen hjerteaktivitet påvist, men er ikke urolig siden fosteret var "rett" str, og var jo såvidt på str med en ert eller noe, så å se hjertet tviler jeg ikke på var vanskelig..! i tillegg er jo ikke ultralydapparatet her hypermoderne, akkurat
☆chiquita☆ Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 ble glad når jeg leste at man kan ta utvendig ul så tidlig, har liten lyst på å ta innvendig, og jeg skal på ul når jeg er 7+1 uker. bare 2 uker til:)
Smia Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Ved forrige svangerskap fikk jeg utvendig ul i uke 8. Da så vi at hjertet slo, men ikke noe særlig mer. Det var veldig lite. Men jeg var fornøyd med å slippe innvendig, fikk jo bekreftet det jeg ville vite.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 ja, ble ganske overraska, trodde ikke det gikk, men det gjorde det jo tydeligvis men må si jeg gleder meg til 3 februar, når jeg forhåpentligvis får se et lite hjerte som banker, og kanskje noen små utstikkere som er ben og armer om jeg er heldig..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå