Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var inn her i går ang at jeg fant ut i går at jeg var gravid sammtidig som jeg gikk på noen tab,

de bør du ikke bli gravid med

men legen sa at jeg skulle bare slutte å ta de å begynne å ta de igjen etter at jeg var ferdig med å amme.

den svultsen jeg har på hjernen er så liten at det var ikke noe farlig sa han :)

har bestillt time hos legen til torsdagen er da litt over 4 uker på vei.

vil få bestillt en ul tidlig siden jeg har mistet i uke 14 med nr 2 har fått en gutter etter det men jeg er livredd for dette svangerskapet så jeg håper han kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) så bra.

Bare lurte på om du har en svulst på hypofysen, prolaktinom?

Ble litt nyskjerrig, siden jeg har hatt det selv! Min forsvant etter at jeg fikk sønnen min.. Var ikke en ekte svulst da, men en polypp visst. Sikkert ikke det samme.

Lykke til med den lille da :)

Skrevet

stemmer det, svults på hypofysen 2mm på høyre side.

gått på tab. siden aug.

plei gravid i jula trur jeg ikke heilt planen men hvorfor ikke .

hva gikk du på da?

har hatt melk i 7 år nå.

hvordan går det i hverdagen med 4 barn hvilken alder er de.

nyskjerig siden vi skal ha nr 3 og lurer på hvordan dette skal gå.

• 3 uker senere...
Skrevet

Oj, det ble sent svar snuske mamma.. Ikke alltid jeg rekker å se spørsmål ;)

Hverdagen går fint :) Men har litt aldersforskjell, snart 13, 9 , 4 og 2 år gamle.

Man blir jo veldig organisert etterhvert. Synes det værste er å pakke til ferier. Utrolig mye å huske på.. Blir vel ikke mindre med nestemann i tillegg :)

Ellers går det slag i slag med jobb, barn og kjøring i alle retninger. Har kortere dager og en dag i uka fri (prøver iallfall) Det hjelper. Min mann jobber mye.

Ikke gru deg til nr 3 du, det kommer til å gå så fint så. Litt styrete er det jo alltid de første månedene, men du er jo erfaren og da er alt mye enklere.

Er så lenge siden jeg spiste de tabelettene. Var noe med S eller P tror jeg, kanskje det var produsenten? Hadde myye melk til førstemann. Kunne nesten ikke leve med mengden. Skulle pumpet og gitt til riksen, men var nok litt ung og tenkte ikke så mye på det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...