*LilleTroll + spira Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Pampers sitter som støpt på tuppemor, libero blir for klumpete...men vi sliten nå med bleieutslett og tenkte å prøve en annen bleie. Det virker ikke som om snuppa er plaget, men det ser hissig rødt ut og huden skaller av. Virker veldig tørr. Noen som vet?
Balder911 Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Huggies? Synes den er ganske lik. Er forresten Pampers bedre på barn med tjukke lår? Synes mini får røde streker etter Libero.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Hm...tror ikke pampers er bedre enn libero på tjukke lår. Junior hos oss har veldig slanke lår, men de røde strekene er der dessverre. Prøv en større bleie kanskje?
*LilleTroll + spira Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2009 jenta mi er ganske slank (har en lang og tynn pappa), da synes jeg pampers sitter bedre.. hvor får man kjøpt huggies ja?? får prøve libero igjen og, men er ikke overbevist, hihi..
Balder911 Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Også glemmer jeg at jeg bor i Sverige hvor utvalget kanskje er litt større.. Men iallefall- gjort litt research: Større Menybutikker har, f.eks Porsgrunn. Har brukt en pakke- de er litt små i størrelsen, men sitter bra. Det jeg derimot synes(kan være tilfeldigheter eller ren innbillning) er at det luktet veldig tiss veldig fort. Kuriosa: Hver fjerde bleie som brukes i verden er en Huggies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå