Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hei. Jeg lurer på hvor man stikker småbarn når man skal måle blodsukker. I fingeren eller i helen? Jeg vet at nyfødte stikkes i helen, men vet ikke hvor gammel barna er fra det er i fingeren. Jenta vår er 1,5 år. Noen som har erfaring og kan svare meg?
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Hei! Jeg har jobbet på akuttmottak, og der stakk vi barn på den alderen i fingeren. Bruker tynn spiss...
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå