Gå til innhold

terminliste???


babyklar er lykkelig :)

Anbefalte innlegg

hei :) Er det noen som har lyst å lage terminliste? Er vel ikke så alt for mange dagene til noen med termin i begynnelsen av oktober begynner å få positive tester ( jepp, håper på d selv ja :) Har ondag uke 4... og vil ha termin 2.oktober dersom det skulle bli positivt da... men d gjenstår jo å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner heller ingenting, men dersom jeg har blitt befruktet denne måneden tror jeg det har skjedd engang mellom søndag og idag, så er ALT for tidlig for meg å kjenne noen symptomer ihvertfall... kan ikke huske at jeg merket noe med de andre to heller, annet enn at mensen ikke kom... er ikke helt sikker på når jeg har eggløsning, men har vel funnet ut at jeg har ca 18 dager etter mens, og har en periode stort sett 30dg ++... å d kan jo sikkert stemme, for med begge de andre to har terminen blitt satt frem ved UL, og de har ikke kommet før 3-4 dager etter ul-termin igjen... TVI TVI, hadde vært så gøy om vi hadde fått det til denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt 4 tester nå, og alle positive - hjæælp!!! Hehe! Skal flytte og bytte jobb om 2 måneder, så dette er jo kaos!! Etter det kalkulatoren sier så har jeg termin 1. oktober. Ikke helt forberedt på dette, men er lykkelig og gravid for første gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!:) Så utrolig moro! Håper å komme etter om et par ukers tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...