Gå til innhold

Bruker BHG'en deres å sende sms?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man f.eks går fra et gråtende barn, sende sms om at det går bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har vi ikke opplevd.

Skrevet

Gjorde det de første dagene da ho gråt..... Var veldig bra :o)

Skrevet

Det er ei som gjer det i bhg min men det er fordi ho kjenner meg personlig fra før ho starta i bhg her. Det er bare ho som gjer det så dei dagane ho ikkje er i bhg så får eg ikkje noko mld, det går heilt greit for meg at eg ikkje får mld for dei ringer jo hvis det ikkje gjer seg og dei mistenker at ungen kan vera sjuk el noko. Ellers så har eg ringt for å sjekke om det har gått greit etter litt tid, nokon gonger har eg vert litt i tvil på om det har vert noko sjukdom på gang uten å vera heilt sikker.

 

 

Skrevet

Ja,sender sms om det og påminnelser til spes.ting,f.eks før jul,om nissefesten o.l. :)

Skrevet

Nei, det har aldri skjedd. Har kun fått tlf noen få ganger ang sykdom. Ellers blir vi oppfordret til å ringe selv dersom vi er urolige (i starten) eller hvis det er noe spesielt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...