august baby! Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Har så sinnsykt lyst på, synes det er vanskelig å finne konkrete råd på nettet. Noen som vet?
*Hønemor81* Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Hei du! Jeg var på kontroll på fredag, og da sa legen min at "de lærde strides" når det gjelder om gravide bør spise sushi eller ikke. Men hun mente at så lenge sushi-stedet har god hygiene, så skal det være safe. Jeg har også begynt å få lyst på sushi i det siste, men tror jeg skal holde meg unna for å være på den sikre siden. .
**Baby**number**two** Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Ååååå jeg vil også ha sushi! Kunne levd på det hver dag hele året rundt hehe. Har ikke värt på min förste kontroll enda, men skal spörre om det da ihvertfall!
Chrissie09 Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Hei Jeg leste i det nye nr av BAM som jeg fikk hos legen her om dagen...der stod det at det var helt OK å spise sushi bare man unnlot å spise tunfisk. Jeg ble kjempeglad da jeg leste det! Så bare kos deg!
Lipsy Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Det står jo her at det er helt greit: http://matportalen.no/Emner/Gravide Men selv tør jeg ikke, har veldig lyst på, men jeg stoler ikke nok på spisestedene, rett og slett. :-)
Lea1977 Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Nam nam Ja det har jeg gjort to ganger,men bare hos de skikkelige sushi-restarantene. Spør servitørene for kokkene vet det. Nå vet jeg ikke hvor du bor men i oslo så har de peiling på nip-on art og sikkert mange endre steder og som alex-sushi. Jeg har også spist på east på aker brygge og de var flinke de og men maten var ikke like god!
Lea1977 Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Nam nam Ja det har jeg gjort to ganger,men bare hos de skikkelige sushi-restarantene. Spør servitørene for kokkene vet det. Nå vet jeg ikke hvor du bor men i oslo så har de peiling på nip-on art og sikkert mange endre steder og som alex-sushi. Jeg har også spist på east på aker brygge og de var flinke de og men maten var ikke like god!
AdrenaLine Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har fått beskjed om at man kan spise sushi, men at man må holde seg unna tunfisk. Tempura maki er jo uansett trygt da - er jo fritert! Nyt maten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå