Gå til innhold

Noen som spiser sushi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så sinnsykt lyst på, synes det er vanskelig å finne konkrete råd på nettet. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg var på kontroll på fredag, og da sa legen min at "de lærde strides" når det gjelder om gravide bør spise sushi eller ikke. Men hun mente at så lenge sushi-stedet har god hygiene, så skal det være safe. Jeg har også begynt å få lyst på sushi i det siste, men tror jeg skal holde meg unna for å være på den sikre siden. .

Skrevet

Ååååå jeg vil også ha sushi! Kunne levd på det hver dag hele året rundt hehe.

Har ikke värt på min förste kontroll enda, men skal spörre om det da ihvertfall!

Skrevet

Hei

Jeg leste i det nye nr av BAM som jeg fikk hos legen her om dagen...der stod det at det var helt OK å spise sushi bare man unnlot å spise tunfisk. Jeg ble kjempeglad da jeg leste det! :) Så bare kos deg!

Skrevet

Nam nam

Ja det har jeg gjort to ganger,men bare hos de skikkelige sushi-restarantene. Spør servitørene for kokkene vet det.

Nå vet jeg ikke hvor du bor men i oslo så har de peiling på nip-on art og sikkert mange endre steder og som alex-sushi. Jeg har også spist på east på aker brygge og de var flinke de og men maten var ikke like god!

Skrevet

Nam nam

Ja det har jeg gjort to ganger,men bare hos de skikkelige sushi-restarantene. Spør servitørene for kokkene vet det.

Nå vet jeg ikke hvor du bor men i oslo så har de peiling på nip-on art og sikkert mange endre steder og som alex-sushi. Jeg har også spist på east på aker brygge og de var flinke de og men maten var ikke like god!

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at man kan spise sushi, men at man må holde seg unna tunfisk. Tempura maki er jo uansett trygt da - er jo fritert!

Nyt maten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...