Gå til innhold

Dere som har barn med to års aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange vogner har/hadde dere?

Sliter litt med å finne ut hva vi egentlig har behov for.

Søskenvogn må vi ha, men er usikker på hva vi trenger i tillegg.

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde søskenvogn og en vanlig vogn fra førstemann. Brukte stort sett bare søskenvognen.

Skrevet

Vi hadde en vanlig vogn med søskenbrett og en trille vi. Nå var det 2,5 år mellom mine da.

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Vi hadde en søskenvogn, men siden vognen var såå sinnsyk brei+at eldste er i barnehagen vær dag, og barnehagen ligger 50 meter fra huset vårt, så fant vi ut at vi skulle selge vognen..og det gjorde vi da:)

Kjøpte ståbrett heller...

Ellers har vi en teutonia sportsvogn til eldste, duo vogn til minstejenta + en tralle...

Går vi lang tur så kjører jeg og pappaen hver sin vogn:)

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Nøyaktig 2år mellom mine prinsesser:)

Skrevet

Her er det akkuratt 2år mellom. Vi har ikke søskenvogn. Har ståbrett.

hadde en simo vogn til førstemann, når han ble rundt 9mnd kjøpte vi en emmaljunga scooter. Så nå bruker småa simoen og storebroren scooteren(sover i den i bhg). Ser ikke behovet med søskenvogn nården eldste er 2år..eller det spørst jo hvor glad den eldste er til å gå da..:) Gutten vår vil helst gå,ikke sitte i vogn,så da ble det ståbrett her:)

Skrevet

Her blir det 2 år og tre måneder imellom. Vi har dypvogna etter storebror til babyen og sovevogn i bhg til storebror. Storebror kan for det meste gå selv. Har kjøpt en trille som vi kan ha med om vi skal traske på senter og sånn. Det har jeg ikke tenkt til å gjøre alene uansett, så da kan vi trille en vogn hver:)

Skrevet

Takk for svar. :) Blir nøyaktig to år mellom mine også.

Vi er mye ute på tur og har også et stykke å gå til bhg, så derfor tenker jeg at vi bør ha søskenvogn.

Ellers er sikkert søskenbrett en lur investering, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...