Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 De siste par dagene har jeg plutselig fått en rar smerte i brystvortene. Den kommer litt innimellom, og varer ikke så lenge. Når lillemor spiser, kan det plutselig stikke til i den andre brystvorta. Men smerten kan også plutselig smelle til i begge på en gang når babyen ikke spiser. Det er ikke helt riktig å si at vortene kjennes såre, men en mer øm smerte kanskje, men den er stikkende. Hun har ligget litt og koseammet i det siste, så kanskje brystvortene er litt "slitne"?
Gjest snoopidoopi Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Brystbetennelse? Kjenner du stråling innover i puppen?
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Nei, har ikke tenkt på det. Er liksom bare på selve vorta, men jeg skal kjenne etter neste gang.
Sylteflesk Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Høres ut som utdrivningsrefleksen som gjør vondt. Jeg hadde det sånn da babyen (og jeg) hadde trøske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå