*lykkelig mamma* Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Trenger jeg søskenvogn når det blir ca 17 mnd mellom barna? Er hjemme alene hele uka da mannen er ukependler.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har gjort det, får også 17 mnd mellom mine. Jeg tenker att han ikke kan forventes å gå så mye, eller stå på søskenbrett. Hadde jo ikke sluttet med vogn når han var 17 mnd til vanlig, og det er uaktulet å gå med trille og vogn samtidig! Så vi kjøpte oth søskevogn på salg nå, kjempefornøyd med det.
*lykkelig mamma* Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Mye måtte du betale for den da? Har oth singelvogn fra før. Veldig fornøyd med den. Eldste er 6. Hun satt i vogn til hun ble tre å litt til. Vet ikke hvor lenge mellomste vil sitte i vogn, men kanskje slitsomt å stå på ståbrett lange avstander og?
År og dag Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Kommer til å få 1,5 år mellom mine 2, og funderer veldig over om jeg trenger søskenvogn. Eldstemann trenger jo fortsatt sovevogn i barnehagen, og de dagene han er i bhg er det jo veldig upraktisk å trille rundt på tvillingvogn/søskenvogn med bare en baby i. Og de dagene eldstemann skal være hjemme blir det jo helt umulig å gå på butikken, lekeplassen, besøk etc.uten søskenvogn. Og det blir dyrt å investere i to vogner til, en sovevogn til bhg og en søskenvogn, sånn at kombivogna jeg har fra før kan brukes med bag til babyen. Vanskelig dette her.
*lykkelig mamma* Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har heldigvis to vogner. En simo kombi og en oth. Simoen må brukes som sovevogn i barnehagen. Så bruker oth hjemme. Men du kan ikke se på finn da? Mange rimelige sovevogner til barnehage der. Så da er jeg veldig i tvil om jeg trenger en søskenvogn. Men har jeg ikke det kommer jeg meg vel ikke ut i uka da mannen er borte.. hm.. vanskelig ja.
År og dag Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Ja, har vært mye på finn.no i det siste, men på de vognene jeg er interessert har jeg vært for seint ute til nå. Burde nok prøve noen vogner på en barneutstyrsforretning først, så jeg får en ide om hva jeg evt skal ha. Så noen her på bim anbefalte titanium tvillingvogn, på tilbud nå til 2000 kr på nettet. Kan hende jeg får låne en brukt simo kombi hos noen jeg kjenner, den kan jeg evt ha i barnehagen.
Joikaboll@ Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 lims ta en titt på Phil & Teds med søskensete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå