Gå til innhold

35+5, kvalm, vondt i mage og rygg..


Mini LK

Anbefalte innlegg

....må ta paracet for å sove og kynnere i hele natt+baby var helt propell lenge. I kveld er d på an igjen med kynnere med tak i ryggen og mer kvalme. Hatt det slik siden igår kveld, men er ganske ok midt på dagen. Er noe på gang eller er dette helt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slik har jeg hatt det det de siste to ukene... jm sa at det var helt normalt og faktisk positivt å ha kynnere og menssmerter. det skulle visst gjøre fødselen lettere. fikk beskjed om at dersom kynnerene ble regelmessige og tiltok så var det bare å ringe føden. for kvalmen har jeg funnet ut at det virker å spise litt når jeg kjenner den kommer. ble litt deppa når kvalem kom tilbake, men det funker med litt mat eller litt frukt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg hvor bra det er hvis man skal ha det sånn hver natt til man føder, blir jo helt utslitt og må ta paracet for å få sove, er ikke bare murring men skikkelig vondt. HAdde ikke dette sist så vet ikke hva det betyr for min del heller. Men jeg ringt nesten føden inatt fordi jeg trodde noe var på gang. Får se om det fortsetter inatt, kan kanskje få noen svar imorgen når jeg skal på innskriving på føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedre å ringe en gang for mye, sier nå jeg... dersom du er så bekymret at du har problemer med å sova, hadde jeg ikke nølt med å ringe føden. jeg er like langt på vei som deg (på dagen faktisk:)) og på svangerskapskurset jeg var på, sa jm at vi ikke skulle nøle med å ringe dersom noe ikke var som normalt. ofte vet vi instinktivt om noe er galt. og jeg vil heller ta feil en gang eller to, enn at noe skal være på gang eller galt med babyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uke 36+1 og formen her har også blitt dårligere. Kvalm og vondt i ryggen, samt kynnere, men syns ikke jeg har hyppigere kynnere enn hva jeg har hatt tidligere. Har også vondt i hode og blir plutselig svimmel.

 

Jeg håper dette er et godt tegn og at noe skjer snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ville ikke ringe for min egen del men babyen, han var så aktiv at jeg begynte å lure på om det kunne være bra for ham, kanskje han var stressa. Han hadde heller ikke festet seg v sist kontroll og dette gjør meg litt nervøs hvis vannet skulle gå. Men nå får jeg se inatt og så skal jeg jo inn i morgen formiddag. Ser ut som det er normalt for ganske mange og så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...