meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Blir dette bestemt i enighet eller er de fleste samlivsbrudd konsekvens av en krangel?? Her er det så ofte trusler om at, nå er det slutt osv. Er så lei av å høre det at nå går jeg selv snart!
erteposen + 4 Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Det inntrykket jeg har er at det ikke skjer etter en krangel, men at begge parter har over lenger tid følt at forholdet ikke fungerer lenger. En tar jo ofte initiativet til samtalen, men det er ikke alltid brudd er ønska utfall. Tror ofte menn blir mer overrasket enn kvinner. Truer din mann med at det er slutt om ikke sånn og sånn er jo det en uvanlig kjip ting å gjøre. Vil du være i det forholdet? Kanskje på tide å oppsøke familivernkontoret. Her er i alle fall en oversikt over vanlige årsaker. http://gammel.viover60.no/lesestoff/reportasjer02/skilsmisse.html
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Vi har gått til familieterapeut en god stun men ser ikke ut som det hjelper mer enn noen dager.. Er bare lei av at han sier det er slutt i hver krangel. Og så blir han irritert på MEG etterpå for at jeg tar han seriøst.. Skjønner ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå