Mamma-til-3-jenter Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 .....en positiv graviditetstest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Jeg syns iallefall den ser positiv ut. Streken er ikke kjempesterk, men heller ikke veldig svak. Men jeg greier ikke helt å tro at det kan være sant. Får ta en ny i morgen tidlig. Denne i dag, tok jeg når jeg kom hjem fra jobb, sikkert bare 2 og en halv time siden sist jeg var på do også!! Kan det være mulig at jeg er gravid da?????
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 tror nok vi kan gratulere deg med en liten spire! Men er sikkert lurt å dobbeltsjekke i morra tidli uansett
Små Einsteins Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 En strek er en strek så gratulerer så masse med en liten spire:) noen oppskrift??
Mamma-til-3-jenter Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Et forsiktig: Tusen takk!! Oppskrift? Nei, dette tror jeg faktisk må ha skjedd en av de gangene jeg IKKE lå med beina oppetter veggen etterpå! ;-) Det var nemlig egentlig ikke så veldig viktig å prøve på å bli gravid denne mnd fordi vi skal på to store fester om ca 3 uker... ;-) Så kanskje oppskriften faktisk er at jeg ikke tenkte så veldig mye på at nå MÅ jeg bli gravid....? Og så må jeg fortelle om mitt eneste symptom da: Jeg er UTROLIG øm på brystvortene!!! Og er forressten på dag 28 i syklusen i dag. :-)
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Gratulerer så mye og lykke tril videre fremover :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå