lego Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hvis jeg kjøper noe med ett sentergavekort, kan jeg da deponere på varen? Og evnt få penger igjen? Har fått en gavekort, men det er ikke noe jeg trenger nå, men jeg har veldig lyst til å kjøpe en liten ting til sambo, men er usikker på om det egentlig faller i smak, derfor vil jeg deponere på varen... Går det? Har litt dårlig råd og se....
Deidei Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Nå har jeg vært ute i permisjon en stund så jeg vet ikke om reglene har endret seg der jeg jobber... men jeg tror ikke du får pengene tilbake. Det går jo ann å kjøpe noe og evt få byttet eller tilgodelapp tilbake. Du har ikke betalt med "penger" sånn at du får kontanter tilbake.... Sånn mener jeg det er da....
It's all about me Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Det vil stå på kvitteringen at det var var betalt med gavekort, så du får ikke penger igjen. Er du heldig kan du få det på tilgodelapp, men det må du høre med butikken om da det ikke er noe du har krav på.
lego Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Ok, takk for svar. Jeg regnet ikke med at jeg kunne deponere, men det er så lenge siden jeg har jobbet på senter selv, så det kunne jo hende... Men da tar jeg en sjangs, og kjøper en liten overraskelse til gubben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå