Gå til innhold

BIM-TREFF I BERGEN for oss med termin i mai-juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi si kl seks da? Forslag: Dickens, Opera, Moliere (trangt, men veldig koselig-spørs kamskje hvor mange vi blir...?), Egon... Gikk visst tom for idèer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Egon er en fin og nøytral scene? Blir hyggelig å treffe dere!

Vedder på at jeg en den som er størst av oss, mange som kommenterer det... Hehe.

(Jeg har termin 12, mai, men både lege og jordmor åpner for at egentlig termin er 6.)

Skrevet

Skal vi rett og slett si kl 18.00 på Egon (på Bryggen?) torsdag 29. januar?

Hvem er med? :-) Dette blir kjekt!

Skrevet

Jeg er med :) Dette blir spennende! Dere må vise magene godt så jeg kjenner dere igjen ;)

Skrevet

Jeg er med! Gleder meg:-)

Skrevet

Kan si til betjeningen at vi er på BIM-treff, da kan de vise hvor vi sitter:-)

Flere som er med?

Skrevet

:-)

Skrevet

Jeg er kjempelei meg for det, men jeg har fått et skikkelig anfall med svangerskapshodepine... Har ventet i det lengste og håpet på at det skulle gå over før i kveld, men det har desverre ikke blitt mye bedre... Håper dere får en skikkelig koselig stund sammen -- og jeg som har gledet meg sånn til å treffe dere! Håper det er plass til meg på neste treff!! Klem fra Anne!

Og håper dere oppdaterer her om hvor kjekt dere hadde det :-)

Skrevet

Vel hjemme fra treffet, det var kjempe koselig! Vi ble tre rundt bordet, HjerterS, "Selma" og meg. Kjekt å treffe flere med baby i magen å skravle litt om det! Synd med hodepinen Erica1, håper du er bedre? Det blir nok flere treff :)

Skrevet

Takk for i kveld ja, det var veldig veldig kjekt!

Sånt som skjer Erica1, men vi kan jo bli flere ved neste treff!

To be continued...

Skrevet

Takk for i går, "Selma" og Ceciliee- d var veldi koseli å treffe dere:-) Håper du snart blir bedre erica1!!

Skrevet

Åh skulle so gjerne vore der eg og- men neste gong håper eg at det passa her også..:))

Skrevet

Hei hei,det går heldigvis bedre med hodet nå! :-) Har dere snakket om når dere kan tenke dere å treffes neste gang?

Skrevet

Dytter litt jeg også:) Kjekt hvis det blir et nytt treff snart!

Skrevet

Er absolutt med på et nytt treff :) Har noen forslag til tid og sted? Egon igjen kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...