Mamman til Loffen ♥ Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Da har vi vært på ultralyd og fått bekreftet at nurket vårt lever i beste velgående og har vokst helt som det skal. Er helt vanvittig å tenke på at jeg har en liten baby i veldig lite format i magen! Har hatt en UL tidligere også, men det var i uke 8 så da så vi ikke annet enn at hjertet slo... Ikke bare bare det heller, for all del, men ULen i dag var rett og slett fantastisk. Må vel forandre nick etterhvert jeg og, siden det som for litt siden var en spire nå har armer og bein og måler 5 cm fra hodet til rumpa! Har vært veldig bekymret, så er også sjeleglad for at de første 12 ukene nå er unnagjort... Føler at det er først nå jeg tør helt å tro at det er sant at vi venter vårt første barn. Godt å endelig kunne dele nyheten med omverdenen og, mange flere enn bare oss som har ventet på gode nyheter! Tidlig UL kan i alle fall anbefales til alle som engster seg mye! Lykke til alle sammen:o)
Gulledulle Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 må være en fantastisk følelse å se det lille hjerte slå
morsomjente Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 å så koselig... vi skal også på privat ul på fredag...spennt å nervøs "samtidig"...da er jeg 12+1 så det blir spennende.... masse lykke til sees snart igjen på 2.trim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå