♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 De siste par ukene eller så, har jeg opplevd at når jeg blir kald/fryser og brystvortene knopper seg, så får jeg skikkelig vondt i brystvorta på høyre brystet. Det svir og sprenger skikkelig, det er virkelig ordentlig vondt... Og det går ikke over før jeg har fått varmen i meg igjen, og den har trukket seg tilbake. Noen flere som opplever dette ? Og/eller noen som har gode råd ? Jeg har ikke termin før 5.april, så det er vel ikke melk på gang ennå ?
Januarprins Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Har hatt det sånn jeg også etter at det ble høst og kaldere ute. Er bare at brystvortene er ømfintlige så det er ikke så mye som skal til før de gjør vondt. Kjøp ammeinnlegg i ull og bruk de, særlig når du skal ut uansett temperatur nå på vinteren. Det gjør jeg og kan ikke huske sist jeg hadde vondt i brystvortene. Håper det kan hjelpe=)
Charlie´s angel Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har hatt det siden rundt uke 20 hver gang det er kaldt gjör det VELDIG vondt i brystvortene. Det er nok bare det at det er mange endringer inni puppene. Ang melk så har jeg hatt melk som lekker siden uke 30 ca. er nå i uke 35+3
Dr. Google Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Dette skjer med meg også, bare at det gjør vondt i hele brystet. Man kan få råmelk helt fra 1 trimester, det er helt idividuelt :-) Hjelper og bruke ammeinnlegg i ull, da "fryser" de ikke.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Takk for svar ! Det er alltids beroligende å høre at andre har det samme :-) Da skal jeg få kjøpt meg ammeinnlegg i ull fort som svint, for fytterakkern så utrolig vondt det er... Takk igjen :-)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2009 Takk for svar ! Da er det jo ikke uvanlig iallfall :-) Oj, kan man få melk så tidlig ? Jaja, da kan jeg jo begynne å lekke når som helst, hehe :-) Takk igjen for svar ! :-)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 Takk for svar ! :-) Ja, innimellom sprer det seg til hele brystet, når det varer lenge. Jeg skal ut og finne meg ammeinnlegg i ull NÅ ! ;-) Jøss, ante ikke at man kunne få melk så tidlig jeg, hehe Takk igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå