MillyMe Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Etter å bare lusket rundt her og lest litt, fant jeg ut at jeg måtte bli bruker, og kanskje skrive et innlegg. Vi prøver å bli gravid, har ingen barn fra før. Jeg er 32 år..... Etter å ha prøvd ca et halvt år var jeg til gynekolog i høst som konstanterte at jeg ikke hadde eggløsning som normalt. Hans løsning var å gi meg p-piller (!) i 3 måneder (sept-nov) for å stabilisere syklusene mine, og komme i normal "gjenge" igjen. Det ser jammen ut til å ha fungert, for denne pp testet jeg positivt på el-test, og det har jeg aldri gjort før. Jeg testet positivt mandag i forrige uke, dvs 8 dager siden. Vi hadde sex den dagen og hver dag 5 dager før det. Har IKM mandag 19.januar, jeg har bare 23 dager syklus. Nå blir jeg gal av å kjenne etter symptomer, bare venter til jeg kan teste!!! Synes jeg kjenner veldig mensmurringer siden el, og har fått veldig ømme pupper. Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Er redd for at el-testen viste falskt resultat, da jeg aldri har fått strek i det hele tatt før. Det var en billigtest, og streken var klar og tydelig. Har aldri hørt om noen som får p-piller for å stabilisere syklus og sette igang eggløsning, finnes det noen andre? legen min sa at man er veldig fruktbar rett etter p-pille slutt. Noen andre som har hørt det? Huff, langt innlegg, men hadde mye på hjeret....
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 kan ikke noe om dette... vil bare ønske deg velkommen Noen blir fort gravide etter ppilleslutt, andre bruker lang tid... det er så mye som skal klaffe for å få en spire... Her er det i hvertfall mange med samme utgangspunkt, problemer og gleder. Eggløsningstester viser ikke at du har eggløsning, men de viser at kroppen gjør seg klarfor å slippe et egg... men det er jo lovende selvfølgelig! Har ikke hørt om el tester som gir falske svar Det er jo godt da! Lykke til
MillyMe Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Tusen takk for det:) Er ikke en positiv eggløsningstest garanti for at det faktisk skjer en eggløsning? Hmmmm.... Krysser iallefall fingrene og håper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå