Løvetassen Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hei!.. Det er kanskje teit å spørre sånne spørsmål, da dette med symtomer er så individuellt, men siden jeg ikke klarer å slutte å tenke på det spør jeg likevel.. Jeg er bare fem uker på vei. Forrige uke var jeg kvalm i tre dager i strekk, nå er jeg plutselig ikke kvalm i det hele tatt,og har heller ikke ømme pupper eller noenting... Jeg har lest en del om spontanabort da jeg naturlig nok er livredd for dette. Jeg leste at avtagende symtomer kan være ett tegn på at det har stoppet opp å utvkle seg. Jeg bare lurer på om jeg nå siden symtomene har kommet,for så og forsvinne helt egentlig kan regne med at jeg kommer til å begynne å blø snart eller hvordan er det? Jeg vet at mange ikke får noe særlig symtomer i det hele tatt, det som bekymrer meg er at jeg HADDE symtomer, men nå er de borte.
2prinsesserogbim Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Det kan være at de bare er vekke for å så komme tilbake... Men ikkje for å skremme deg, eg hadde en sa i sommer då var eg 5+3... Hadde masse symptomer som etter vert ble mindre og så forsvant før eg begynte å blø... Men som sagt så trenge da ikkje vera nåke gale heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå