babygullz <3 vilde Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Har vært inne på myorevolution og lest en del, og har lyst å prøve ut lavkarbodiett...eller, hvertfall et sunnere kosthold:) Nen som har noen sunne gode oppskritfer på middag, frokost, lunsj? eller noen nettsider å anbefale?
De tre gull Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Bare for å provosere: Er ikke du den her inne på Dib som vet mest om slanking, mat og trening? Også spør du etter oppskifter.. Du går jo på piller for å ikke spise mat det får vel holde.. Ble bare så lei avdet der mat og slankemaset ditt. Få deg noen andre ting å beskymre deg over.. Det er feks krig på Gazastripen..
ConsuelaBananaHammock Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 http://www.matprat.no/tema.aspx?tema=sunn
Libido- Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Her har vi hatt nydelig grønnsakssuppe i dag. Liten prosjon (ca 3) 1 l vann 1 kjøttbuljong 1 grønnsaksbuljong 1 stor gulrot 1/2 kålrot 1/2 purreløk 1/2 løk 1 fedd hvitløk 1 pk svinebiff/strimler 1 laubærblad Litt blomkål om ønskelig (istede for potet) - Kok opp vann med buljon og laubærblad - Kutt alle grønnsaker i serveringsbiter - Kålrot skal koke for seg selv i egen kjele til den er mør, da først putter du den i resten av suppa. - Ha gulrot i suppa mens det småkoker - Stek kjøtt, tilsett løk mot slutten. Krydre gjerne med pepper. Eventuelt helpepper i suppa. - Surr hvitløken (presset) i 1 min på svak varme til slutt (sammen med kjøttet) - Tilsett kjøtt og løk i suppen - Tilsett purren. - Alt kokes til det er mørt
babygullz <3 vilde Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 thank you=) gøy å prøve no nytt nå=)
Mini'en Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Tåpelig av meg å la meg provosere av innlegget ditt BØØØØ!!, men du kunne ærlig talt spart deg for kommentarene dine. Særs unødvendig av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå