Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. januar 2009 #26 Skrevet 13. januar 2009 Hehe, jeg liker Veslemøy jeg da ;o) Men av de snåleste jeg har hørt som folk faktisk heter er: Jezzica (siste utgave av Mamma eller F& Tytus (stakkar lille, supersøte gutt jeg så i avisa) Snæbjørn (i telefonkatalogen anno begynnelsenavnittitallet) Stubb (broren til svigerfarfar) + etternavn som begynner på B også Chaspher (lest her inne, litt usikker på om det er tull og beklager om jeg tråkker noen på tærne) Sandra, Melissa, Samantha, Sabrina osv
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 13. januar 2009 #27 Skrevet 13. januar 2009 De styggeste guttenavna er: Glenn Ronny Johnny Raymond Rune Eskil Svein Knut bertil Bjørn Magne Hogne Heine Asbjørn Kollbjørn Vebjørn Alt som slutter med Andre Osv.... Jentenavn: Jeanette (HARRY) Renate (HARRY) Mona Målfrid Magnhild Gunda Gunnhild Oddbjørg and the list goes on...
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 13. januar 2009 #28 Skrevet 13. januar 2009 Ei jente på 1 år jeg vet om, heter noe merkelig som Kanutte ( !) Er ikke det rart, så vet ikke jeg. Er det et marsvin, lissom?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. januar 2009 #29 Skrevet 13. januar 2009 Hehe, Kanutte heter svigermoren til tanta til gubben også... (som om ikke det var innvikla nok) føler jeg må ta Andre litt i forsvar, til hun første som mente man var fantasiløs.... noen bruker det som oppkalning, til info ) utover det tror jeg ikke jeg gidder å henge ut noen ved å presisere stygge navn )
Mom2Two Skrevet 13. januar 2009 #30 Skrevet 13. januar 2009 Sett for mye på Dynastiet vettu:-p Norsk utgave av Crystal:-p
Mom2Two Skrevet 13. januar 2009 #31 Skrevet 13. januar 2009 Den siste var en kommentar til Tøysetipp ang. navnet Christelle
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. januar 2009 #32 Skrevet 13. januar 2009 Onkelen til stefaren min heter Jordulf Salater..... Han jobbet som fylkesagronom i nordnorge før han ble pensjonist....
Tøysetipp Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #34 Skrevet 13. januar 2009 Vet det blir brukt til oppkalling. LER Har sett navnet til datteren min her jeg også, men kan ikke si det stakk en eneste plass:-) Tytis var jo.. om jeg kan få si det på en litt ordentlig måte.. et morsomt navn. Det tyter frem rar bokstaver i hvert fall.
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #35 Skrevet 13. januar 2009 Så lavt synker jeg ikke, at jeg må liste opp alle de stygge navnene jeg vet, bare for å såre noen som faktisk har valgt det navnet til barnet/a sine. Herregud....
24♡april Skrevet 13. januar 2009 #36 Skrevet 13. januar 2009 loke dreng/dregn jeppe kasper tor melvin eindride jøran pelle sebastian emil (som uttales emiiiiiiil, emil som emil i lønneberget derimot liker jeg) jancken ilse sofie (sorry vet mange liker det men ikke jeg) johanne tilde isolde minken mira er så mange stygge navn atte..men det var de jeg kom på!
24♡april Skrevet 13. januar 2009 #37 Skrevet 13. januar 2009 forresten er ei lita jente i bhg som heter JØRUND! herregud!stakkars..hva med bare å gi barnet ett normalt navn istedet!huff!
BettyBoob Skrevet 13. januar 2009 #38 Skrevet 13. januar 2009 dette er noen navn jeg liker mindre: Johnny Tommy Rolf Gunnar Raymond Bertil Kevin Tonje Michelle, Melissa osv Susanne Siril Jeanette Ådne Brage, Storm osv Kjartan Sune Kurt Bjarne Ulrik Bente Tormod Henriette Charlotte Hanne Hilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå