SnartFamiliePåFem Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 For at dagene går så fort. For at jeg ikke får nok tid sammen med to-åringen min. For at jeg sender han til dagmammaen når jeg er sjuk, og egentlig i teorien kunne hatt han hjemme sammen med meg. For at han snart skal få et lillesøsken og bare er en liten toåring selv som kanskje trenger mamma alene. For at jeg gleder meg til ei barnefri helg i København. Å være mamma innebærer så utrolig mye dårlig samvittighet.
*lilleme* Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 lider av samme samvittighetsgnaget.... ( man ønsker jo alt det riktige og beste for barnet.. jeg tenker: godt barn er så ærlige!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå