Gå til innhold

Jeg har dårlig samvittighet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

For at dagene går så fort.

For at jeg ikke får nok tid sammen med to-åringen min.

For at jeg sender han til dagmammaen når jeg er sjuk, og egentlig i teorien kunne hatt han hjemme sammen med meg.

For at han snart skal få et lillesøsken og bare er en liten toåring selv som kanskje trenger mamma alene.

For at jeg gleder meg til ei barnefri helg i København.

 

Å være mamma innebærer så utrolig mye dårlig samvittighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lider av samme samvittighetsgnaget.... :o(

man ønsker jo alt det riktige og beste for barnet..

 

 

 

jeg tenker: godt barn er så ærlige!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...