Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Kanskje på tide å slå av tv og pc og stikke nesa utendørs og se hva som foregår i den virkelige verden av og til også???
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 oi, sann.. følger med på to ting jeg. Cæsar og home and away. Ellers har jeg et knakenes godt liv utenfor det;) Lucky me!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 følger også med på den serien. sikker på at det ikke er selvmord da? at han er død? koma? gleder meg til å se i morgen hva som skjer..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 jeg er sikker på at det er johnny som har ordna at noen dreper rocco også får rick skylda, SELVFØGELIG! syns igrunnen H&A begynner å bli litt kjipt... blei kjipt når johnny blei med....men må jo følge med selvom ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Sally flytter like etter at tvillingbroren Miles dukker opp. Kim flytter fra Rachel, og Rachel flytter sammen med Tony, og de blir gravid. Martha SA. Blir sammen med en bad guy og begynner å strippe. Martha blir gravid med Roman, å SA. Sam som gifter seg med Jack, tar selvmord. Martha gifter seg med Jack, og får brystkreft. Jack blir drept. Belle og Aden forever...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Hvordan kan Jack komme tilbake? Er det noe av det samme som med Pete? Død, men plutselig tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå