Leen Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Noen som vet om en butikk som har serviset til Rosendal på salg i disse dager? Fått masse penger til jul og vil handle deler i Rosendal for de, men tror jeg venter til det kommer på salg et sted...
Morratryne Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Hei, Vi samler på samme serviset, men tror ikke det så ofre salg på det. Sjekk denne linken, tenkte jeg skulle bestille her etterhvert... http://www.glassoginterior.no/default.pl?showPage=56
Nattinatta Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 vel, har bare sett glass og kopper på salg i de ulike galssmagasinene. serviset er jeg litt mer usikker på....
power puff Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Glassmagasinet har hatt litt tilbud og jernia hr det også vært noe på tilbud. (i oslo området)
power puff Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 et annet tips er og kjøpe med deg rosendahl hvis du er i Danmark. det er dansk design og mye billigere der!
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 De skal ikke ha noe januarsalg på det har jeg forhørt meg om, det er produsenten som bestemmer om det skal være noe kampanje på serien. Serien er jo ikke noe dyr, så du sparer ikke så mye på det;) Jeg elsker den serien selv, og har alt unntatt det hvite serviset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå