Gå til innhold

feber på små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten en her som har feber på 3.dag. I dag ligger den på 37,8. Feberen er jo på vei ned,for de andre dagene har den vært mye høyere.Hun har og ørebet på begge ørene,men d har gått hull på det nå,så verken er borte.Ville dere dratt til legen?Er jo ikke mye feber,hva regner de som høy feber på små?4 år. Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå regnes vel ikke 37,b som feber i det hele tatt egentlig, men man skal jo se ann almentilstanden.

Hadde ikke dratt til legen ennå iallfall.

Skrevet

37,8 er ikke feber, det er bare en liten forhøyning i kroppstemperatur. Om du måler de aller fleste barn om kvelden (da er kroppstemperaturen normalt høyere enn ellers på dagen) vil den nok havne der :o)

Jeg hadde ikke ringt lege for dette.

Høy feber er 39.8 og mer i mine øyne. Før dette hjelper paracet og omsorg veldig langt :o) Så sant allmenntilstanden er god da :o)

Skrevet

37,8 selvfølgelig, gikk litt fort det der.

Skrevet

takker for svar,var d jeg tenkte. I og med att feberen har vært mye høyere de forrige dagene,så den er jo tydeligvis på vei ned. Almenn tilstanden er sløv,ligger bare på sofaen,men kan vel regne med det etter så mangen dager syk og med øreverk. Meeen visst ikke feberen stiger,blir det barnehage i morgen da????om almenntilstanden blir bedre a seff. Eller vente 1 dag til?

Skrevet

dytter denne

Skrevet

Jeg hadde venta en dag til...tror de små har gått av å ta det litt rolig etter sykdom så kroppen og immunforsvaret får henta seg litt inn igjen! Men det er min mening da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...