Gå til innhold

tida mellom el og mens/ikm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

den er omtrent ikke til å holde ut, spør du meg, tolker symptomer i alle retninger, teller dager siden el og til m/ikm..... flere som kjenner det slik?

Har prøvd å bare la det skure denne ppen, men greier det liksom ikke, begynte først med å regne ut el, så el test, så overbevisning av mannen om bidrag etc... Nå sitter jeg her og "venter" da. Hadde el på lørdag.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har det sånn. Så kjeedelig og vente. Og vente på symptomer...

har du fått noen symptomer enda da?

LITT mensmurring innimellom, så vidt det er. (tror jeg).

Skrevet

jeg synes også tiden går sakte :)

Hadde el på søndag, så er tidlig å få symptomer ennå...

prøv å gjøre noe og tenke på noe annet... vær sammen med venner, og engasjer deg med noe.

Det hjelper på min ventetid :)

Skrevet

la oss ta følge:) jeg pg hadde EL på søndag (eller i går).

Skrevet

Jeg hadde EL på fredag/Lørdag... Blir spennende å se !!!

Skrevet

Man blir jo helt besatt til slutt. Er SÅ lei av telling og venting.. Forrige måned og denne, så har jeg latt være å telle noe som helst. Eneste vi gjør nå, er å passe på å hoppe i høyet annenhver dag. Så langt, så føler jeg meg bittelitt bedre ved å gjøre det på den måten. Litt mindre stress.

Skrevet

Jeg hadde el en eller annen gang i helgen, spennende å følges. Kjenner meg faktisk sår/øm på brystvortene, men det trenger ikke bety noe..

Skrevet

så spennende chiquetita!

Jeg har ingen hint enda jeg :/ -(har dere andre?)

hadde EL på søndag.

Skrevet

jeg hadde også el i helgen trodde jeg helt til idag hvor jeg plutselig hadde slim igjen. Det har aldri skjedd før.. jaja. har utrolig ømme bryster, men det hadde jeg forrige mnd også... så tror ikke det er dukket opp noen symptomer enda. Men er tortur å vente....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...