Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg trenger mange tips og forslag:o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Jeg og mamma (mann holder kurs og datter er på besøk hos farmor) skal ha kyllingfilet (ojoj - 40% rabatt på alle ferskvarer fra Prior på Obs denne uka - løp og kjøp) stekt med timian, sitronpepper og appelsinjuice. Ved siden av salat med sukkererter, appelsin, cherrytomat og agurk med bittelitt sukker og balsamico på. Hvitløksbrød ved siden av. Nammenam!! Min nye dille, hehe.
MrsMayer ♥ Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 I dag skal vi ha spagetti og kjøttdeig, klassiker
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 valgene mine står i mellom: Lasagne, spagetti med kjøttdeig, ostesnizel med pommesfrittes, eller fiskeboller med hvit saus
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Nettopp spist seibiff med løk, gulrøtter, blomkål og brokkkoli, poteter og smeltet smør - nam =) I morgen skal vi ha tomatpølsegryte, på torsdag pasta bolognese og fredag kyllingburritos, lørdag hjemmelaget pizza og søndag fiskegrateng med poteter og grønnsaker. For en gangs skyld har jeg handlet inn mat til hele uka =)
moir4. Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Skal ha fersk suppe og sursøt saus:-)) nam nam
skorpionfruen Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Noe så enkelt som fiskekaker handla inn middag før helga. Fiskekaker, fiskepudding, fiskepinner, fiskeboller og fiskegrateng, Fant ut at vi har spist for lite fisk generelt i det siste, men tok litt av der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå