Gå til innhold

Middag idag da jenter?

Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger mange tips og forslag:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mamma (mann holder kurs og datter er på besøk hos farmor) skal ha kyllingfilet (ojoj - 40% rabatt på alle ferskvarer fra Prior på Obs denne uka - løp og kjøp) stekt med timian, sitronpepper og appelsinjuice. Ved siden av salat med sukkererter, appelsin, cherrytomat og agurk med bittelitt sukker og balsamico på. Hvitløksbrød ved siden av. Nammenam!! Min nye dille, hehe.

Skrevet

I dag skal vi ha spagetti og kjøttdeig, klassiker :)

Skrevet

valgene mine står i mellom:

Lasagne, spagetti med kjøttdeig, ostesnizel med pommesfrittes, eller fiskeboller med hvit saus :P

Skrevet

Nettopp spist seibiff med løk, gulrøtter, blomkål og brokkkoli, poteter og smeltet smør - nam =)

I morgen skal vi ha tomatpølsegryte, på torsdag pasta bolognese og fredag kyllingburritos, lørdag hjemmelaget pizza og søndag fiskegrateng med poteter og grønnsaker. For en gangs skyld har jeg handlet inn mat til hele uka =)

Skrevet

Skal ha fersk suppe og sursøt saus:-)) nam nam

Skrevet

Noe så enkelt som fiskekaker :) handla inn middag før helga. Fiskekaker, fiskepudding, fiskepinner, fiskeboller og fiskegrateng, Fant ut at vi har spist for lite fisk generelt i det siste, men tok litt av der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...