Prinsen & spiren Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 (Kopierer over det jeg har skrevet inne på 1. trim) Er / eller er snart i uke 10. De siste 3-4 dagene har jeg ikke vært kvalm, og jeg føler meg ikke lenger oppblåst. Men, matlysten er fremdeles dårlig og jeg er konstant trøtt.. men, er likevel kjemeperedd siden kvalmen pluselig forsvant. Den kom også ganske seint, så har bare hatt en periode på noen uker hvor jeg har vært kvalm (stort sett hele dagen). Var på UL 6+4 og da banket hjertet. Burde jeg bestille en ny UL i uke 12? Har ikke blødd eller hatt noen uvanlige smerter i magen . . Kan sympt. virkelig forsvinne så tidlig - til tross for at de kom så seint? HAR / NÅR sluttet dere og føle at mange deres var oppblåst??
mecluc Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 heihei. Virker som du ikke trenger bekymre deg:) symptomene forandrer seg i løpet av svangerskapet og selv om noen symptomer forsvinner trenger ikke noe være galt. Eg har hatt forskjellige symptomer oppgjennom, i begynnelsen ca når jeg var like langt som deg var eg ikke kvalm, eneste symptom eg hadde var at eg var trøtt og thats it! følte meg ikke gravid i det hele tatt. Så kom hodepinen og no er bekkenløsningen her. Oppblåstheten min gikk over i uke 13 tror eg. Er du skikkelig bekymret så ta deg en tur til legen og sjekk deg, men tror ikke du trenger bekymre deg! Lykke til videre!Gled deg til magen kommer og du begynner kjenne spark, det er så kos! Eg har fotballmage, med en liten gutte bokser:D Uke 27+1 (snart 3.trim)
Hemmeline Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Tror ikke du skal bekymre deg altså...mistet symptomene flere ganger i første tri. men de kom tilbake igjen. Du skal se om en 3-4 dager så har du symptomer igjen. Så lenge du ikke blør skal du ta det helt med ro... Ønsker deg lykke til. Prøv å senk skuldrene (selv om jeg vet det ikke er så lett) og kos deg med magen. Oppblåstheten her forsvant en gang i første tri...men husker ikke helt hvilken uke.
Prinsen & spiren Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Tusen takk :-) Jeg skal prøve og senke skuldrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå