heisim Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg er gift med en topp mann. Nå har han vært på kurs laaangt unna siden søndag. Han har ringt hjem et par ganger, og i går ringte han rett før elleve og sa natta. Jeg hørte på han at han hadde drukket, noe han også bekreftet. han sa at han skulle ned i baren igjen, men presiserte også at han skulle tidlig i seng fordi han skal kjøre langt idag. Han skulle sende melding når han la seg. Kvart over to kom meldingen. Jeg vet at jeg er fjern og ikke burde hatt så mye mistillitt, men det eneste jeg tenker er at nå har han sikkert sittet i baren med masse damer og drukket og kost seg. Og så var jeg jo så dust at jeg sa det. Så da klikket det for han. Bla bla bla om hvor teit jeg er, og han må jo få lov til ditt og datt... Ja, han må jo det, men jeg liker det ikke!!! Jeg skulle jo mest av alle ønske at jeg bare kunne vært helt avslappa. Men... liker det uansett ikke jeg Er bare 5+4 på vei, så det er vel litt dumt å si at det bare er hormoner og kanskje.... Noen gode råd???
Misti Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Føler det ofte på samme måte som deg.. Vet at jeg kan stole på mannen med er ikke like lett selv om. Han får lov til hva han vil og jeg har det på samme måte hver gang, men jeg sier ikke noe til han om det for jeg vet at det ville ha såret han og at han ikke hadde tort og gå ut mer. Er ikke han direkte jeg ikke stoler på for det gjør jeg, men dame rundt han. Jeg tor at han kunne ha tatt en feil avgjørelse om han hadde drukket nok og han hadde fått et godt tilbud. Da hadde dette vært noe han ikke egentlig ville ha gjort, han hadde komt til og angre og værdt ødelagt.. han er ingen utro person. Jeg er nå ganske tryg på at dette ikke skjer for han drikker ikke så mye lenger, forde han ble så stygg i munnen når han drakk at jeg satte bena ned. nå drikker han med måte og koser seg. vet at han ikke vil gjøre noe men sitter inne med tanken alikevel.
Lea Laus Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Tenk deg fra hans sin side.. Han har sitt på det rene og så blir han anklaget av deg gjevnlig... (antar jeg, siden du er sjalu..) Og det er veldig slitsom for han og føle at du ikke stoler på han. Tenk deg selv så frustrerende og virkelig elske noen som ikke tror noe på deg. Man blir tilslutt lei av å måtte bevise det hele tiden. Forhold bygger på ærlighet og tillitt.. Hvis ikke du lar han få leve sitt eget liv i tillegg til sammen med deg, tror jeg han til slutt vil gå lei.. hadde jeg gjort hvertfall.. Man skal ikke måtte være "låst"i et forhold og "fri" når man er singel.. Selvfølgelig skal man ikke være utro, men syns ikke man skal måtte gi slipp på sitt eget liv bare fordi man velger å dele det med noen.
heisim Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Det er akkurat sånn ja.. Jeg stoler ikke på damene rundt han, og jeg er redd et han mister litt dømmekraft med promille... Ille nok for meg at han blir sjarmert av andre vet du... Men jeg har ingen grunn til å ikke stole på han jeg heller. Det er bare så vanskelig......
Misti Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 jeg anklager han aldri. sjalusien holder jeg inni meg, Det er det beste,,, han fortjener ikke at jeg sier sånt=)
heisim Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2009 Jeg vet... og jeg sier ikke så mye jeg heller. Det er bare det at en gang i blant plumser jeg ut, og da er krisa igang. mest av alt ønsker jeg jo bare at han skal forstå. Men jeg skjønner at jeg ikke er lett....
lchristin-nydelig tulle Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 hallo... jeg og min mann snakker åpent om hva vi føler og om det er utroskap så er vel det noe av det viktigste vi kan snakke om. det er ikke å mistro den ene eller den andre, men faktisk være redd for å miste den man har seg kjær... blir sååå sinnsykt provosert av folk som mener det er såååå teit å snakke om utroskap. det er noe mange, om jeg ikke kan si de fleste gjennomgår i livet på en eller annen måte. hvorfor skal man sitte å ha det helt forferdelig når man kan snakke om det istedenfor. i et åpent og sunt forhold kan man snakke om hva det skulle være uten at man må holde tett for å såre den ene eller den andre. det fins grenser je, men jo mer man snakker om det jo bedre er det jo..og om mannen min hadde vært litt sjalu hadde jeg tatt det positivt.
blirjegsnartmamma Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 unnskyld at jeg spør, og du trenger ikke svare, men hvilket firma har han vært på kurs med? Mannen min har også det nå i helgen, jeg var med en kveld, og så måtte han være alene.. Jeg har bekymret meg gal tidligere når han har vært på kurs, de har det vært år, men nå fikk jeg jo se at det ikke er noen "trussel" der.. Er et par damer, og det er sånne gamle ugler!!! Så neste år kommer jeg til å være mye roligere
heisim Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2009 Han har vært i Sverige. Saken er jo at jeg absolutt ikke ønsker å være mistenksom, og det blir bare verre når han klikker når jeg spør. Skulle vel mest av alt ønske han bare kunne sagt ett eller annet som gjorde meg tryggere... Og klart jeg skjønner at han synes det er slitsomt. Men nå anklger jeg han ikke, synes jeg selv da. Sa bare at det hadde vært lettere for meg dersom han ikke nødvendigvis må være den siste i seng... Jeg er veldig for et åpent forhold der vi snakker om det som plager oss. Og han er også sjalu til tider. Men jeg prøver det jeg kan og overbevise han de gangene han synes det er vanskelig om at han er den eneste for meg... Men jeg er nok nødt til å jobbe litt med meg selv.....
SNURF 5 GUTTER Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Ærlighet og tillit er døds viktig. Sjalusien tar mykje og ødeleger. Det som miaimagen har skrevet er viktig og tenke på.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Jeg hadde ikke stolt på min mann hvis han oppførte seg sånn og jobbet innen dagligvarebransjen. Blir ikke overrasket lenger over alt det rare som skjer på treff der. Har opplevd mange som har prøvd seg og alle er jo gifte. Etter 10 år var det nok og jeg sluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå