Gå til innhold

1 års kontroll i dag ...


nungo

Anbefalte innlegg

Så har vi vært på 1 års kontroll. Lillemor er nå 75 cm og veier 9,1 kg. Tenk, for kun 1 år siden var hun en liten klump på bare 3,2 kg :-)

 

Det var vaksine i dag også - foreløpig ingen reaksjon på det. Legesjekk gikk ok; ingen ting å bekymre seg for. Føler meg veldig heldig i så måte - frisk og rask er snuppa :-)

 

Andre som har vært / skal på kontroll snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært i dag, eller rettere sagt lillegutt og pappa`n:)Nå er han 10025g og 76 cm. Gråt ingenting da sprøyta ble satt. Alt bra på legesjekken, en frisk og sunn gutt. Så jeg har all grunn til å være super fornøyd:) Ingen reaksjon på sprøyene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på tirsdag, så blir spennande:)

Men vi var innom helsestasjonen for ei veke sia, da var ho 9320g og ca 75cm.

Håpa det ikkje blir noke reaksjon på vaksina og at alt anna er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært i dag, eller rettere sagt gutta ;-)

Gutten min er blitt stor! 12,4kg og 79,5cm

Vaksinen gikk veldig greit, har ikke fått noen reaksjoner enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kontroll på onsdag...

Helene er nå 74 cm og 8610 gram. Ikke av de største, men hun følger kurven sin fint... :o)

 

Vaksinen var det værre med. Først gråt hun skikkelig sint/redd/hysterisk over å bli veid og målt. Etter ca 20 minutter med gråt så ga det seg litt, hun hadde så vidt begynt å smile litt og da kom helsesøster med tre stikk i beina (hun stakk feil første gangen og måtte stikke en gang til). Helene var VIRKELIG oppløst i tårer. Hun var så sinna/redd, skikkelig leit å høre henne. Så da gråt hun i enda 30 minutter til! Stakkars, hun var jo helt utslitt etter å ha hylgrått i nesten en time... :o( Er jo leit når de små får vondt, men jeg pleier å tåle å høre at de gråter. Men på onsdag syntes jeg det var leit altså! :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på kontroll idag. 80,2 cm og 9370 gram. gråt litt av stikkene,men det gikk fort over.. litt sutrete på kvelden her nå men ellers bra. legesjekken gikk veldig fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på 1 års kontroll;) Snuppa er nå 76,5 cm og 9,9 kg. Helt perfekt lita tulle! Hehe..

Vaksine ble det også. Gråt litt akkurat når sprøyta ble satt, men roet seg fort etterpå;) Har ikke reagert noe på sprøyten foreløpig. Håper kanskje hun blir trøttere til kvelden, så kanskje det er mulig at hun sover natten gjennom? Lov og håpe;)

Ellers var alt fint med henne og legen hadde ingenting og utsette. Vi skal få hjelp av en familierådgiver for og få kontroll på sovingen på natta og for temperamanget hennes. Så det blir jo spennende! Håper de kommer med noen gode råd. Hadde vært greit at lillegull i en alder av 1 år sov natten gjennom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi var på kontroll på tirsdag.

Gutten vår var 73 cm og 9230g. Vi ga ikke vaksine, dan han har vært og er litt dårlig i magen. Tar den igjen om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75 cm og 8,8 kg her, følger sin egen kurve så fint at :) Vaksine var noe stort tull, i alle fall når man har vondt i tennene fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...