Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Kjøper dere klassisk voksipose, lammeskinnspose, odenwalder eller..? Og hvorfor valgte dere slik?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 har voksi, fikk den i julegave;) er varm og god, men litt stor og klumpete:/ vurderer å kjøpe en tynnere fleece pose til våren...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Langhåret lammeskinn. God og varm, puster. Eneste minuset er at de lange hårene lett kan sette seg fast i glidelåsen. I tillegg er tterstoffet på min pose ganske vannstett. Lurer på om det er Simo sin jeg har. Lillegutt sover i den enda og er over 2 år. Har hatt samme pose siden han ble født og aldri hatt behov for å vaske den!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Du som har lammeskinn - hvor mye tøy på gutten din ha på seg oppi den på vinteren?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Jeg liker odenwalder sin med lammeskinn i bunnen. Den er super!
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har også simo sin langhårete lammeskinnspose. Er super fornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Har du link til et bilde av den polly? Skulle gjerne sett hvordan den ser ut
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Vi bruker en gammel lammeskinnspose som går i arv i mannens familie. Den er god og varm og gutten vår trives i den. Den er heller ikke så stor at det er noe problem å bruke den i Quinny Freestyle. Andre poser er sikkert greie, men vi har nå en pose så da sparte vi en tusenlapp eller noe
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Hvor mye tøy har din lille på seg i lammeskinnsposen da? Har litt lyst på en sånn gammel pose vi også..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 hei jeg bruker lammeskins posen fra varmoggo.com. jeg er kjempe fornøyd. har en sønn på et år og vi har hatt posen siden fødselen. i posen har vi bare på tynt ull tøy.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Blir ikke sønnen din kald oppe ved halsen, siden posen ikke kan snøres sammen øverst? Ellers så den jo veldig fin ut da Fin pris også!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #12 Skrevet 13. januar 2009 her er det den gode gamle voksi posen som gjelder. jeg syntes faktisk ikke den er klumpete men ser jo at om man ikke legger i dynen riktig og mikke trer gjennom trådene riktig kan den bli klumpete. har hatt voksi posen vår fra jeg fikk førstemannfor 9 år siden og den ser fortsatt frisk og ny ut. har behandletden pent men likevel brukt den godt. og skalbruke den til babyen i magen også. det er tredjemann. jeg jobber i bhg og har testetut forskjellige poser i jobben men syntes fortsatt jeg er mest fornøyd med voksi posen. det varden posen jeg syntes virket best da jeg ventet førstemannogdet var den jeg fikk. superfornøyd.
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #13 Skrevet 13. januar 2009 Når det er ikke så alt for kaldt, pleier vi å ha på ham ullundertøy, flisdrakt, tykke ullsokker, boblejakke, finlandshette (eller hva nå de ullgreiene med lue og hals i ett kalles), vanter og kanskje lue og votter hvis det blåser. Han pleier å være god å varm når vi tar ham inn selv om han gjerne sover et par timer ute.
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #14 Skrevet 13. januar 2009 Vi har også en gammel voksi vi har arvet og bruker den en del også, enig i at den er veldig god og varm. Der holder det jo gjerne med ullundertøy og kanskje en tynn flisdress bare selv ved ti minus, men til quinnyvogna som er min favoritt blir den litt i største laget.
Ildfluå Skrevet 13. januar 2009 #15 Skrevet 13. januar 2009 Jeg liker best lammeskinn. Til eldste hadde jeg den gamle min fra 70 tallet. Nå har jeg Kaizer, og er kjempefornøyd. Den første var korthåret, denne nå er langhåret. Deilige begge to egentlig. Vi har aldri annet enn strømpebukse, eller bukse på. Trenger ikke dress, men en god jakke. Litt åpen oppe, men det er vel alle. Trenger ikke rens odte, kan vasker. Hull til seler
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #16 Skrevet 13. januar 2009 http://www.smaatroll.biz/ Så går du inn på vognposer. Den heter DUO LAMMSKINNSPOSE. Det som er så supert med den er at du kan dele den i 2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #17 Skrevet 13. januar 2009 Den lammeskinnsposen så kjempefin ut, Polly!! Men den var litt dyr syns jeg.. Hva tror dere om denne som jeg så ei på skravle spurte om? Den var da veldig billig! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15404082&sid=xz8rceyHoxj866095&pos=null&tot=null
-trollemor- Skrevet 13. januar 2009 #18 Skrevet 13. januar 2009 jeg bruker easykid/easygrow, veldig god og varm, og kan skjøte på en del når hun e større, kan brukes til hun e ca 4 år. de testet vognposer på tv2 hjelper deg forrige gang. kan lese mer her om resultatet: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/article2496889.ece
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #19 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har voksi classic. 1. trekket kan vaskes, uten at hele posen blir seende ut som en vrengt ulldott! 2. den kan justeres, og tilpasses, slik at vi kan bruke den hele vognperioden 3. den tar ikke fyr så lett som visse andre poser 4. den kan snøres igjen i halsen, og det er noe som er viktig på vinteren 4. den kan knytes sammen sånn at den best mulig varmer barnet og holder kulda ute
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #20 Skrevet 13. januar 2009 Mener du når han sover? hvis det er bare ett par minusgrader har han ullundertøy og et sett strikket ulltøy, tynn ullfinlandshette. to par ullsokker. Hvis det er kaldere feks. minus 6 så har han en tynn ulldress mellom undertøy og strikk. Har aldri vært kald og får mye skryt for posen. I minusgrader har jeg også en babydyne øverst slik at det blir litt lunere siden jeg ikke kan snurpe igjen rundt hodet, fungere kjempefint. Posen er ikke av de letteste da.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #21 Skrevet 13. januar 2009 Tror det er denne jeg også har. Tror fort denne posen hadde vunnet testen hvis den hadde vært med siden ull brenner dårlig i tillegg til å isolere varme godt, pluss at den ikke trekker så lett vann gjennom som den til Nøstebarn.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #22 Skrevet 13. januar 2009 Har du den posen jeg sendte link om? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15404082&sid=&WT.svl=Link Den?? Og du er fornøyd?? Den er jo veldig billig da
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #23 Skrevet 13. januar 2009 Nei, den på småtroll.no. Skal se på den andre linken nå:-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #24 Skrevet 13. januar 2009 Mener du den til 599? Ville styrt unna siden den kun inneholder kunstige fibre. Kan ikke sammenlignes med ull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå