Gå til innhold

Noen som har begynt å tenkte på neste baby?


happyfeet*

Anbefalte innlegg

Vi har ei jente og ønsker oss flere barn. Gleder oss til neste baby, men skal prøve å vente litt til slik at det blir 2 år mellom de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir nok ikke flere planlagte babyer her i huset :-) Har en jente på 5 år i tillegg til lillemor. To flotte jenter holder for oss :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i 1.pp nå (IKM på lørdag).

Hadde egentlig tenkt å begynne å prøve til sommeren, men så begynte vi litt før gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikkje fleire på oss, men om vi skulle ombestemme oss så blir det nok en attpå klatt om 4-5år:) Med en på 2,5år og ei på 1år så har eg nok jobb framover:) Får heller vurdere fleire om gubben finer seg en jobb der han er meir heime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakk ikke å tenke på det - jeg er gravid og har termin igjen 18. mars ;)

Mer effektiv enn jeg er vant til, men, men, sånn ble det så man får bare gjøre det beste ut av det...

 

fra_vest er jo nesten like effektiv som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy - gratulerer!! :)

 

Jeg er verdens mest babysyke om dagen - er inne på barnimagen hver dag bare for å mimre..herlighet :P

Men vi har sagt at vi skal begynne til høsten, så jeg får vente litt til. Litt gøy å gå sånn og vente og.....telle måneder og uker :D Minner meg veldig om tiden før vi ble gravide med m..Sukk...blir rent sentimental.. :)

 

MEN jeg går ikke på noe nå, har ikke begynt på prevensjon etter graviditeten, så vi praktiserer "hoppe av-metoden" - så det er alltid en liiiten mulighet for at vi blir gravide litt før, og isåfall er det HELT greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel sagt at vi vil ha tre... Synes det er supert med to tette, men tror ikke jeg orker å ha tredjemann like tett. Vel, det er jeg nå alt for sen til uansett... Men får vente enda litt til med tredjemann tror jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjett om vi har!;) Uff.. er skikkelig verpesjuk dagen lang! Dabber litt av når Andrea er litt grinete og sint.. Men når hun sover søtt og ellers er rolig, så må jeg si at det frister VELDIG med en liten baby til ja.. Vi har planlagt at jeg skal slutte med minipillen i januar 2010. Så det er 1 år til enda, men gleder meg som en unge på julaften til et nytt lite nurk kommer:) Men frem til da, skal vi nyte tiden med Andrea og skjemme henne vekk med oppmerksomhet. For når det kommer 2 i huset, har jeg hørt at det ikke er like lett og få til alenetid med hver enkelt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og VELDIG verpesyk om dagen.. Tenker nesten ikke på noe annet :D Men er litt styr med tanke på vi bor i hybel enda, vi har hus som vi har overtatt men det tar så laaaaaang tid (de har ikke flyttet ut enda) Skal ha max 3 år mellom de. men har sååå lyst å prøve igjen til høsten :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...