lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg var på UL lyd i går... og da sa de gutten min veier 2.6 kilo til nå... synes det var ganske mye jeg.. hva er normalt??
Plutselig_gravid Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Vet ikke før om 2 uker. Skal da på vekstestimering og er da i uke 32. Min jente var 685g i uke 22 og ca 1500g i uke 27 Hun ligger godt over snittet. Så på det skjemaet som jeg har fått fra sykehuset (det percentilskjemaet som de bruker) at din også ligger over snittet, men ikke skyhøyt over:)
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Tid er det du har termin da? Jeg fikk beskjed om å ta slik glukosebelastnings test hos legen... vet ikke hva dette betyr.. om de mistenker diabetes... jaja litt stor unge er jo greit.. skal bli godt å få han ut
Plutselig_gravid Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Har menstermin 13.mars og ul termin 24.mars. Har ikke fått beskjed om å ta noen test, men kan jo hende det kommer..Men, urinprøvene mine har alle vært negative så langt. Ingen sukker i urinen. Min førstefødte var 4200g til tross for at jeg er veldig liten både i bredde og høyde. Ligger i genene visst. Bare 4-5 kg unger i familien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå