Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Bare lurer.. Er i uke 26 sliter tidvis m søvnen.. Blir stressa av det.. Noen andre? blir glad for svar.-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 jeg har brukt det. Fikk det når jeg var innlagt på sykehuset og slet med søvn. Bare bruk det om du ikke har fått annen beskjed av legen din.. Søvn er viktig det.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Var du gravid? hvor mye var det snakk om..? jeg har bare sovet dårlig to netter pga magesjau men jeg blir urolig av det ( har en historikk m søvnproblemer hvor jeg hadde det vondt....) og det ville berolige meg om jeg kunen ha vallergan i bakhånd... takk for svar.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Vallergan må aldri brukes i 3. trimester da det kan gi nevrologiske skader på barnet i magen. Hvis du leser felleskatalogen står det at Vallergan aldri skal tas under svangerskap uten samråd med lege. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med legen din og få råd fra en med faglig bakgrunn. Mange av svarene her inne kommer fra folk som ikke har faglig bakgrunn, men som bare synser Søvnproblemer er normalt i svangerskapet, og spesielt i 3.trimester når de kroppslige plagene øker. Håper du kan finne en måte å få deg nok søvn på som er bra både for deg og barnet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Takk. ja jeg vet jo det, men kan jo komme svar fra folk som har født og brukt vallergan og har god erfaring.. Er jo helst det man vil høre:-) Men jeg har ikke tatt noe og tror dette går seg til av seg selv, jeg vet jo at mange sover dårlig under svangerskap så jeg bør vel bare innfinne meg med det.... Jeg sover stort sett godt og er nok litt bortskjemt sånn sett og liker så ufattelig dårlig når jeg sover dårlig... ( blir litt redd rett og slett..) Men takk skal du ha iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå