Gå til innhold

noen som har peiling,Nav og overgangsstønad?????hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt overgangsstønad siden jan 08. i oktober 08 var jeg på nav å sa jeg skulle flytte med barnefaren til min sønn. da spurte jeg hva som ville skje med mine penger,pratet med to damer der som sa jeg hadde krav på stønaden 12mnd fra jeg meldte flytting.

i dag ringte det en ny dame fra nav å sa at hun hadde stoppet stønaden min fordi jeg ikke hadde krav på noe når jeg flyttet med barnefaren,er dette lov?? jeg spurte jo om dette da før jeg flyttet med barnefar,å da sa disse to andre damene hadde jeg hadde krav på pengene 12mnd fram i tid. er helt forviletnå det er jo all min inntekt som blir borte. hva skal jeg gjøre? kan noen hjelpe meg med noen svar/tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok dessverre blitt feilinformert første gang du var der.. Hadde du fått deg samboer som var en annen en barnefaren ville du beholdt overgangsstønaden i 12 mnd etter han hadde flyttet inn.. Men når det er barnefar som flytter inn igjen så er du jo ikke alenemor lengre og da mister du stønadene...

Skrevet

Du har bare krav på å beholde overgangsstønaden i 12 måneder om du flytter sammen med en mann som ikke er barnets far.

Om du flytter sammen med barnefar mister du den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...