Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positiv på kvelden, men tok en test igjen neste kveld og da var den negativ.

Betyr det da at jeg har hatt eggløsning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er på kvelden man skal ta "eggeløsningstester" (usikker på hvorfor). så kan det hende gravidtesten utløste som pos da du hadde EL.

Hvis du er graivd (godt mulig siden du faktisk hadde pos test) så kan det hende det var for lite HCG i test nr to. Skal jo helst gå fire timer siden sist du var på do.

Ta en ny test, og oppdater meg! :) Lykke til!

Skrevet

Uff ser nå at jeg glemte å skrive det gjaldt eggløsningstester. Testet positiv forrige torsdag kvelden og testet igjen fredagkveld og da var den negativ.

Ellers har jeg jammen meg ingen symptomer på at jeg kan være gravid. Kjenner ingen murringer e.l.

Vi hadde sex på dag 14, 16, 17 og 18 selve den kvelden testen var positiv.

Får krysse fingre at det klaffer denne pp.

Skrevet

Noen har kortere LH stigning enn andre, kanskje du er en av dem. Gjør ingenting, poenget er at egget skal sippe, hvilket LH bidrar til.

Det er litt tidlig med symptomer. Hust at selve befruktningen tar et døgn, og det tar enda en uke etter dette før egget får festet seg. Det er ikke vanlig å kjenne symptomer så tidlig, så du trenger ikke ta noen sorger på forskudd.

Lykke til:)

ps. hadde el i de tider selv, dette er veldig spennende:)

Skrevet

Oi så spennende da. Skal følge med på deg også:) Denne pp brukte jeg Pergo så vet ikke hvordan det blir denne gangen. Ellers har jeg en syklus på 26 dager.

Skrevet

Har du prøvd lenge? Siden du går på pergo...

Vi er bare i 3pp. Så jeg har vel ikke lov til å klage på noen ting. Selv om jeg er utålmodig da, ønsker jo dette så inderlig!!!

Krysser fingrene for oss begge, men litt ekstra for deg:)

Skrevet

EL er 12-36 timer etter en positiv EL test. Det står det i min bruksanvisning ihvertfall. Så hvis du får en positiv test er det bare å hoppe i køya:)

Lykke til!

Skrevet

Hei, vi har nå prøvd i 1 år 3 mnd. siden sist SA i okt. 2007. Begynner å blir ganske så utålmodig nå. Håper inderlig at det klaffer denne pp. Masse lykke til deg også.

Skrevet

Joda vi hoppet i høyet når den viste positiv, men neste kveld når det ble negativ igjen, mannen var bortreist.

Må si det tok nøyaktig 24 timer fra positiv til negativ el test.

Får vel bare vente tålmodig.

Skrevet

Da har du nok hatt EL! Jeg tester alltid positivt en kveld, så blir det negativt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...