Gå til innhold

Guttungen sier han skal drepe samboeren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I begynnelsen tok jeg det faktisk ikke seriøst i det hele tatt, sa til sambo at han er jo bare 5, mener sikkert ikke noe med det! Men satt å tenkte litt mere på dette nå, og ser jo at det er ikke kult. Har snakket med guttungen om det, han sier han tuller bare. Spørr om han liker samboren, om det er noe som plager han osv (han snakker nemlig ikke sånn til NOEN andre) Guttungen sier han liker samboeren, han tuller mye sammen med han og det er gøy sier han og ler litt. Så virker ikke som om det er noe som plager han der. Men alikevell, han kan jo ikke snakke sån? Har spurt om han har hørt noen andre snakke sån, det har han ikke. Vi ble iallefal enige ( jeg og guttungen) Om at han skulle si unnskyld til samboeren når han kommer hjem. At det bare var tull, men at han skjønner nå at sånt tuller mann ikke med.

Har jeg tatt dette riktig nå? Og hva om det ikke hjelper? Hva mere kan jeg gjøre? Det er vell ikke normalt at barn snakker slikt, og han kan jo ikke få lære at det er ok å snakke slik heller? Kjenner meg veldig rådløs, selvom jeg føler jeg har gjort det jeg kan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har staket ut karrieren sin allerede? Torpedo, hehe..

Neida. Hvorfor han sier sånn vet jeg ikke. Det kan jo være at han har hørt det et sted likevel, på tv, spill, kamerater, lek etc. Kanskje han ikke vet betydningen av det? Har han kommet i en alder der krigleker er tøft, at han får fram sine macho- sider sammen med samboeren din? Dersom det ikke hjelper å snakke med ham, kanskje du skulle prøve å ikke gi ham oppmerksomhet rundt det han sier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...