Gjest Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 hei=) mitt lille under fant de ikke noe hjerte slag på da jeg var i uke 11 og nå må jeg til utskrapning...... Det tok meg 1 år å bli gravid og da ble jeg gravid med hormon kur og siden jeg går på sterke epillepsi medesiner må jeg vente til jeg har fått byttet de og det har gått mange mnd før jeg kan starte igjenn... Unskyld at jeg er negativ, men kan ikke se så mye positivitet i dette her..... håper det går bedre neste gang..... Jeg var kjent som elskerbarn her inne, men har byttet nick.....
MathildeC Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Huff, det var ordentlig trist!!! Håper du snart blir gravid igjen og at alt går bra med deg.
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Så trist at du mista. Ønsker deg masse lykke til videre , håper det går greit og starte på nye medisiner og du kan starte prøvingen igjen. Klem fra
blirjegsnartmamma Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 uff da.. er så trist!! Håper det ordner seg, det går nok ikke like lang tid nå - det klaffet jo på første runde med pergo Lykke til snuppa!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 offa dette var trist lesning. trist når det ender slik. håper virkelig at når dere er klare for å prøve igjenn at spiren sitter på første forsøk og holder seg der.. mange goe trøste klemmer til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå