Gjest Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hei jenter!!!! Jeg er nødt til å takke for meg, mitt lille under fant de ikke hjerte slag på, jeg var i slutten av 11.uke og skal til utskrapning snart...... tusen takk for de råd som jeg fikk her inne... håper vi sees snart igjenn!!! Jeg het juli*spire...... Hade bra!!! lykke til alle sammen!!!!
KristineH79 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Uff da, jeg føler med deg har akkurat hatt sa og var på utskraping i dag Det jeg kan si er at det er et kjapt og fysisk smertefritt inngrep. Vi får hoppe over i bliravid igjen, jeg ble anbefalt å vente 2 mens før vi prøver igjen sånn at kroppen fikk hentet seg inn igjen og forde d var større sjangse for sa om man ble gravid m en gang etterpå.
VinterSol+2 Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 uff, dette var leit. jeg mistet selv min lille gutt i andre trimester nå i november, og du må huske at samme hva noen sier til deg, så må DU kjenne på hva som er riktig for DEG fremover! jeg ble sykemeldt i bare fire dager, det var alt for lite, og jeg har endt opp med å være sykemeldt overlang tid, fordi jeg var så tidlig tilbake i jobb. Ikke la deg knekke av alle de som spør" hvor langt var du på vei da?" og "så godt at det skjedde nå da, og ikke når du var enda lenger på vei" sorget og tapet er der uansett. jeg har selv kommet inn hit igjen nå. så vi fikk rastk positiv test igjen. men jeg merker jeg er redd denne gangen. livredd for å gå gjennom det samme en gang til...
En blå å en rød:) Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Hadde du UL?? Eller var det kun med doppler?? Kjempetrist, føler med deg!! Håper vi ser deg her inne snart igjen:)
anneman Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Hei dere! Må takke for meg jeg også dessverre. Vi har prøvd å bli gravid i 18mnd. og endelig ble det positiv test. gledet oss veldig og ordnet privat ultralyd på fredag. vi var da kommet til 9 uker og da hadde ikke den vokst mer, men fostersekken hadde vokst videre. det ble MA på oss. Lykke til videre du også.
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Tusen takk for de ordene... de skal jeg ta vare på..... Jeg skulle på vanlig kontroll (hadde litt ekstra pga epillepsi medesiner) og der skulle vi ta ul og da så de ikke hjerte dunke, huff det var så trist jeg så det lille benet og den navlestrengen.... det som er mest vemlig nå er å tenke på at jeg har noe dødt inni meg...... Jeg får ikke lov til å prøve igjenn før om 2 mnd, men problemet er at jeg har epillepsi og jeg kan ikke gå på tablettene når jeg vil ha barn, men får at jeg skal bytte så må jeg prøve de ut, ta masse tester osv, jeg har også problemer med å bli gravid så jeg har regnet ut at jeg kan ikke prøve igjenn før sånn ca juli og det er bare hvis de tablettne er riktig for meg..... hvis ikke tar det lengere tid...... beklager at jeg syntes litt "synd" på meg selv, men er veldig lei meg...... Lykke til alle sammen!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå