Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Tror ikke jeg svetter spesielt mye mer om natten en jeg gjorde før, men jeg merker at jegsvetter generelt mye mer nå enn det jeg gjorde før jeg ble gravid. Jobber som lærer og får nesten hver dag nå svetteringer under armene, ikke så veldig kult når du skal skrive på tavla;) Ganske irriterende, men ikke så mye å gjøre med det. Tror jeg har lest et sted at det er vanlig å svette mer under svangerskapet!
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Jeg svetter også mye mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid...har nå ekstra t-skjorte med på jobb så jeg kan bytte og vaske meg lett i pausen....føler jeg stinker og svetteringer er jo ikke pent....
to_tette? Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 føler ikke at jeg svetter mer, men føler at jeg stinker mer.... på en måte... jeg synes ihvertfall det lukter annerledes... nattesvette er helt normalt sent i svangerskapet, så det kommer helt sikkert her og... og etter fødselen svetter man bøttevis om natta......!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå