nawi Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Ser ut til at jeg får barn med 17 mndr mellomrom. Har allerede søkt barnehageplass, og velger vel å la søknaden ligge inne litt til;-) Dere med to tette, hadde dere begge hjemme, eller var eldstemann i barnehage da dere var i permisjon med nr 2?
Norwegian by injection Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Jeg hadde begge to hjemme i nesten 3år....13mnd. mellom jentene mine.
nawi Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Så bra da;-) Synes jo hun er litt liten til å gå i barnehage, men det blir vel slitsomt?
Norwegian by injection Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Ja, veldig! Men det er jo bare en liten stund i livet ditt. Mine jenter er store nå....men kommer aldri til å glemme de første åra.
Amonym i dag Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Her er det 19 mnd mellom, og største har 100 % bhgplass. Har litt kortere dager og kan være hjemme innimellom, men han er veldig aktiv, så for at jeg skal få konsentrert meg om den nye babyen og god tid til amming og kos, er storebror i bhg og trives der med andre unger:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 jeg hadde eldstemann i barnehage 3 dager i uka. vi har 18 mnd mellom våre
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Har 17 mnd mellom mine og her skal storebror få være i barnehagen. Det blir kortere dager/uke, men han har så stort utbytte av bhg at jeg ikke vil holde ham hjemme hele dagen. Han lærer så mye (særlig sosiale ferdigheter) der og jeg vil ikke kunne gi ham tilsvarende her hjemme. Dessuten er det mye kjekkere for ham å leke med andre unger enn å gå her hjemme med meg og lillebror som han ikke har særlig utbytte av enda. Så jeg vil la storebror fortsette å gå i barnehagen selv om jeg skal være hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå