Gå til innhold

Farskapstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en venn har et barn på x år. Han fikk vite om dette barnet da barnet var over året gammelt, av andre enn barnemoren. Han står ikke oppført som far på noen papirer. Han har heller aldri blitt krevd for noe barnebidrag, noe han selvsagt synes er helt ok.

Han har alltid vært i tvil om barnet er hans. Hvordan kan han gå frem for å få tatt farskapstest? er dette noe han kan kreve for å vite om han er far?

Vil til slutt si, jeg er så glad for at jeg er kvinne å vet med sikkerhet om jeg har barn eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan gå til NAV og be om hjelp til farskapstest. Men er han far, så må han nok begynne å betale bidrag.

Skrevet

Exen min prøvde for noen år siden å få igjennom farskaps test for å bevise at han var sønnen hans, mora nektet så han fikk ikke tatt noe test.

Han har flere barn fra tidligere forhold, men er usikker på minste mann der pga de var ikke sammen den gangen hun angivelig ble gravid...

Norge skryter av at det er ett land der likestilling står høyt, hvor er da likestillingen når det kommer til barna?

Eneste som er blitt bedre er pappa perm osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...