Gå til innhold

Noen unge fra Bergen med termin i juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg har selv termin 8. juni og venter en jente. Er 20 år. Noen flere rundt samme tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Eg har termin 19 juni. Er 25 år gammel, blir 26 før bebisen kommer.

Skal på ordinær UL på kk på torsdag, så håper vi får vite kjønn da :-)

Begynt å få mage du også?

Skrevet

Oisann.

Så etterpå at du hadde skrevet unge i overskriften.

Kan vel ikkje regnes som ung lenger eg, snufs... Hehe.

Skrevet

Heheh,

jeg synes absolutt at du fremdeles er ung! Jeg er 23 år, blir 24 år før babyen kommer og har termin 2 dager etter deg, 21. juni! Er samboer i sandviken ogi har vært på ul, men vi vil ikke vite kjønnet. Bor du i Bergen også?

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Snart 22 år, venter jente nummer 2 den 4 juni :-)

Skrevet

26 og ung?

har junibarn: gutt 5 og venter jente 10.Juni.

Bor i utkantnorge men blir Bergenser igjen i løpet av Februar.

Ønsker kontakt med andre bergensere!

Skrevet

25 år, med termin 23 juli:)

Bor litt utenfor bergen by, men har bil og er aktiv bak rattet om det er noe som skjer:D

Skrevet

Heisann, jeg er 21 og venter mitt første nurk samme dato som deg, men en måned senere da! Bor selv i Åsane!

Skrevet

så kjekt med svar :) ja, jeg har begynt å få mage! og hun sparker masse.. deilig det :) Hvem hadde du samme termin som, kine&engla09? Jeg bor også i åsane :)

Skrevet

Noen av dere som forresten vet hvor man får kjøpt mammajeans? I bergen selvfølgelig. Har sett litt på hm.com, men ikke akkurat min type. Så lurer på om noen vet om andre steder det går an å leite :)

Skrevet

deg Jentebergen1988, bare det blir juli på meg;) HVor i Åsane bor du? Bor selv på rolland!

Mammabukser jah... jeg syntes ikke helt de på H&M var meg heller, men de jeg prøvde dem, så satt de jo som smurt!(om du bare har sett og ikke prøvd:P=) ellers har dem noen på polern og pyret på senteret også!

Skrevet

Har egentlig bare sett inne på hm.com, og fant ikke så masse da.. får ta meg en tur rundt i butikkene snart og se :) Jeg har nettopp flyttet fra flaktveit til åstveitskogen :) alltid bodd på rolland du?

Skrevet

Så gøy med flere fra Åsane! Selv har jeg termin i midten av mai, men hadde vært kjekt å komme i kontakt med noen som bor i omr. Er 22 og nettopp kjøpt leilighet på Flaktveit.

Skrevet

jentebergen1988: er fra morvik, men har bodd på sotra siden jeg var liten! når er jeg back on track i åsane sammen med samboeren min som er fra Rolland! kjøpe oss leilighet her for snart 2 år siden=)

ceciliee: Har ikke så lenge igjen du nå da:D gleder du deg? blir det ditt første barn eller?

Skrevet

Hei Folkens!

Ser det er en del fra Bergen her=) Jeg er 21 år, bor i Åsane og venter ei lita jente i juni=) Har termin 04. juni, så dette blir spennende.. Vi har akkurat kjøpt rekkehus i Breimyra på Flaktveit, og flytter inn 16. februar.. Så det var flere fra Åsane her, hadde vært koselig å komme i kontakt med noen av dere! Dette er vår første, gleder oss som bare det!=)

Skrevet

Hei!

Jeg er 19 år og har termin 29.juni! :)

Fyller 20 før fødsel

Skrevet

Så gøy at det var så mange fra åsane :) Og du mvmeeren, har jo termin bare 4 dager før meg. Kanskje vi treffes på kk? Hehe..

Skrevet

kine&engla09: bare 4mnd igjen, synes nettopp jeg ble gravid:) Gleder oss masse!

Så moro med fler og fler fra Åsane. Vi må virkelig få til et treff!!

Skrevet

kommer litt sent inn i diskusjonen her da men men....hehe

er 27 og venter en liten jente 11 juni :)

er vel egentlig ikke så ung lenger jeg heller men men.....man er ikke eldre enn hva man føler seg selv:)

jeg bor i fana, flere rundt her kankje?

Skrevet

neida, ikke for gammel, snuppeline_med_frø:) :) ja, et møte hadde være kjempe gøy hvis vi får et par med?

Skrevet

oi så mangen... jeg er 21 bor i fana venter vår første.. ul på onsdag :D

Skrevet

Ja, det hadde jo vært koselig=) Hadde vært gøy å kunne treffe noen fra forumet herfra, så vi får se, jentebergen88, om vi treffes på kk;-) Det er første din sant? Har på følelsen at jeg føder rundt 03.juni, har liksom følt det hele veien, så vi får no se, hadde vært gøy hvis det stemte=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...