Gå til innhold

Hva feiler det meg ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute med noen venninner igår, ble sjekka opp av han som jobber i baren, vi hadde en kjempefin kjemi, og mine venninner var helt i hundre, kjøpte masse shots som jeg pleier aldri å drikke.. Så ble jeg veeldig full , tok med meg han fyren fra baren hjem, eller han fulgte meg hjem fordi jeg ville ikke hjem.. Så da vi kom hjem, tok jeg av meg klærene var klar til å ha sex med ham, men han ville jo ikek for jeg var så full..

Så idag tidlig når jeg våknet var jeg sååå flau!!! Han pratet litt "alvorlig" med meg, og sa dette ikke var bra, tenk om han var en fyr som bare utnyttet meg osv.. Så fortalte han nøyaktig hva som skjedde igår og ville at jeg skulle vite at han ikke ville ha sex med meg..

Spurte om han fikk noen gang se meg igjen og la igjen nummeret sitt.. og sa jeg måtte gjerne komme innom baren igjen...

Jeg skjemmes sånn av meg, han virket som en veldig hyggelig fyr så gjorde jeg noe så dumt?*? fy fan..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde d vrt mg hadde eg og blitt flau

Skrevet

Det kunne vært farlig det der, men nå gikk det bra. Noen mister desverre altfor mange hemninger i fylla. Slike ting er selvfølgelig pinlig, men skammen går nok over.

Trøst deg med at fyren er bartender, han er vant til å håndtere fulle folk og vet godt hva alkoholen gjør med mennesker.

Skrevet

Tror du glemte "HVA" i overskrifta di..

Skrevet

Shit happens:) Har gjort mye dumt i fylla selv, men man må jo bare gå videre. Han hørtes jo ut som en fin fyr. Prøv å le av deg selv og gå videre, ikke bli så full igjen.

Skrevet

Prata med venninnen min, vi ble i baren til klokken 4 , fikk gratis whisky og ja tydligvis hadde jeg fått meg en "jobb" i puben, og det kan jeg ikke huske i det hele tatt!! :/

Skrevet

Hehe, han hørtes jo ut som en kjekk mann da, og tydligvis kan du ikke ha oppført det HELT teit, da hadde han ikke lagt igjen nummert sitt!

Ville sendt en meld og beklaget at jeg ble så full og spurt om han ville treffes for en kopp kafe el. en dag!

Hvis du er interresert i å treffe ham igjen da ;)?

Uansett hadde jeg nok sendt en meld..følt meg bedre om jeg visste at han visste at jeg skammet meg!

Skrevet

Sendte melding til ham, fikk svar og han sa jeg ikke skulle tenke på det:) Og at jeg var faktisk bare veldig søt!

Så nå skal vi visst finne på noe en dag snart:)

Skrevet

Og litt løs kanskje? Er det noe du har for vane å plukke opp ukjente menn og ha sex med dem?

Skrevet

Jeg rettet på det, jeg... Hun hadde sikkert bare glemt det:)

Skrevet

Herregud, alle kan da bli for full og gjøre feil eller????

Uansett, hun var heldig og traff på en kjekk mann som ikke ville utnytte henne. :))

Tenker du hadde fyllanerver til taket ja :P

Men sånt skjer, bare ha det i bakhodet til neste gang du går ut, så slipper du å våkne opp igjen drit flau :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...