Gå til innhold

Reflex vinterdress med ullfor? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe denne som dress nr. 2 til høsten. Er på salg nå til halv pris...

Noen som har den?

Fornøyd eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har brukt den dressen 3 år på rad og er super fornøyd :)

Skrevet

Er den vanntett nok? Her er det mest sørpe og regn også om vinteren...

Stor eller liten i størrelsen?

Skrevet

har hørt at reflex skal være bra! hva er vannsøylen på( altsp hvor mye vann tåler den)

Skrevet

Vannsøylen til Refleks er lavere enn visse andre sin. Men vi har "babyvinterdressen" som de i butikken omtalte den som. Den med fotspor på til 399kr. Her plumpet hun på rumpa utti et vann. Satt med vann til under armene. Større trykk kan det vell ikke bli. Hun kom inn igjen helt tørr, bortsett fra buksekanten.

Enn i bhg har en annen Refleksdress, han elsker å stille seg under takrenna og "dusje" seg. Tør han også! (Har hetta over hodet)

Har kikket på den dressen med ullfleecfor selv. (Den til 699kr opprinnelig om det finnes flere typer) Jeg synest kanskje den virker litt stor og stiv. For de helt små barna blir det vanskelig å bevege seg i slike dresser. Da er det bedre å gå for en av de med fast for. De er lettere og mykere.

Hvor fant du dressen til 1/2pris? Det kunne jeg også tenkt meg gitt.

Jeg holder meg kun til Refleks sine dresser, men de er aldri på salg her :/

Gjest Kelly Taylor
Skrevet

her kommer jeg bare til å kjøpe reflex framover, superfornøyd, varm og god og har til gode å få inn en bløt gutt.

Skrevet

Det er den til 699 som nå koster 349 på sunnmøre.

Er imidlertid utplukka i str. Er denne stor eller liter i str?

Skrevet

Med liten mener jeg kort i ryggen, men lang i beina : )

Skrevet

Skulle helst hatt det omvendt her:-)

Skrevet

Vi hadde den med ullfleecedress ifjor. (fant den ikke i år) 699,-

Super god dress.

Bor rett utenfor Bergen, så er jo mest regn og sørpe her.

Min gutt pleier å bade i dammen, og han har aldri blitt våt igjennom.

Hadde kjøpt samme dress denne gangen om jeg fant.

Skrevet

Kan du tenke deg å spesifisere sunnmøre for meg?

Kan godt sende det på pm ;)

Gjelder det ffeks CEC i Ålesund?

Skrevet

Fant den på Reflex på Moa:-)

Skrevet

Solid/slitesterk, og ikke minst vanntett, dress. Her i Stavanger med regn, regn, regn, sørpe, litt snø og enda mer regn er vanntett og varm dress et must. Vi har denne for andre år på rad og er strålende fornøyd. Har bare den dressen + regntøy til vår gutt på 4,5 år. Hvis han skal ha regntøy, tar han bare ullforet under. Pleier å kjøpe dressen på høsten og da holder den til neste høst (siden den på en måte blir litt større når en tar ut foret på våren).

Skrevet

Jeg kjøpte den på halvpris på reflex i sandnes, så da har de den kanskje flere steder. Godt å høre flere var fornøyd med dressen =)

Skrevet

RArt da? Jeg var der i dag og det var ikke noe tilbud på den dressen da?

Skrevet

Det var min mor som fant den til halv pris i rødt på Reflex i Ulsteinvik. Hadde bare 2 igjen. Kanskje derfor de var nedsatt? Hun spurte etter blå og de ringte og skulle få tilsendt en fra Moa. Det er samme eier av butikken på Moa som i Ulsteinvik. Regner med jeg får den til samme pris...

Skrevet

Det er helt snålt!

Jeg snakket med Refleks her på Moa. Da hadde de diskutert å kanskje sette ned prisen. Men vanligvis tok de bare vare på den over sommeren og solgte de da. Forstod det som at de fortsatt tok vanlig pris til den tid.

Kanskje han er for "grisk" til å sette de ned her siden handelen er større....

Husker du hvilke str de hadde i rød? Vi skulle hatt en i 86 eller 92.

Skrevet

Kan tenke meg at han helst vil tjene mest mulig, ja... Må vel det får å få det til å gå rundt.

Hadde en i liten str. tidlig på dag i går. Kl 17 var den vekk... Hadde bare en igjen i str 128.

Håper jeg får den til halv pris nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...