Gå til innhold

Pliiis se hit litt!Gutten min svelgte....................

Anbefalte innlegg

Skrevet

en slik "nål" fra hårbørsten min. Er det farlig?Den er ca 2 cm lang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke fatte hvorfor gutten hadde hårbørsten din.... men du må ringe legevakta å få tatt han med til en røntgen... den kan sitte feil og er litt skarp i kantene. Men mest sansynlig kommer den ut igjen. Men gå på en kontroll du...

Skrevet

Akurat som at noen er dumme nok til å spørre om det her inne, istede for å ringe legevakta med en gang.

Skrevet

HI her. Den er av plast. Er det virkelig nødvendig med røntgen? Nå ble jeg beskymret!

Skrevet

Det er bedre å ta en telefon til legen enn å spørre disse hønsehuene her inne. Man får jo knapt en skikkelig svar her på anonymforumet.

Mest sannsynlig kommer den bare ut av seg selv og siden den er av plast er den vel ikke så skarp som hvis den var av metall. Men ta en telefon til legen for sikkerhetsskyld så slipper du bekymre deg

Skrevet

Ring legen din og spør. Det går sikkert bra unger har svelget værre ting før men ta en tur til legen så du er helt sikker.

Skrevet

Var det uansvarlig å la han leke med hårbørsten min?HI

Skrevet

Nei, ikke spesielt. Kanskje litt ekkelt å la ham sutte på hårbørsten, men jeg ville ikke kalle det uansvarlig.

Skrevet

Den kommer nok naturlig ut igjen.. du merker jo om barnet får vondt..

Er jo ærlig talt ikke uansvarlig å leke med en hårbørste. Er jo grenser for hvor pripne vi skal være!

Men er jo på en måte litt ekkelt å sutte på en hårbørste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...