Gå til innhold

Gymmatte til baby, hva har og anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sånn spesiell uten "farlige" stoffer eller har dere f.eks puslematte fra nille (som sikkert inneholder masse rart)...

Jeg føler at man ikke har så mange alternativ å velge mellom hvis man skal ha en sånn som er uten disse stoffene...

Hjelp? :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du babygym el sånn lekematte? jeg har fisher price rain forest babygym og lillegull elsker den! eller elskeT i hvertfall. Nå ligger han mest og leker og ruller rundt på lekematten som jeg kjøpte på barnas hus. Den er helt genial!

Skrevet

Tenker på matta ja :) På tide å gå til innkjøp av en sånn en...

Skrevet

Vi har den fra nille, veldig greit å endre str på den. Har ikke tenkt noe på farlige stoffer...

Skrevet

hs tipsa oss på barselgr om å kjøpe matte i metervare på en jernvarehandel (fargerike på torshov) den er litt mer manøvrerbar, dvs ikke så stiv som en yogamatte eller de fra babyshop, og den er breiere.

fikk en kjempestor matte til 300, og kunne velge farger, valgte en som er helt nøytral og som går litt i ett med tregulvet vårt!

(tror mattene egentlig er ment som isolasjon under parkett.)

men ble iallefall billig, og nøytral farge er et pluss!

Skrevet

vi har en dyr og stor gymmatte (koster ca 600 kr.) vi var heldige og fikk den i gave. den er uten skadelige stoffer, og er stor nok til at vi voksne også kan bruke den. den er varm og god. tror den er kjøpt på reflex eller barnas hus. husker ikke hva den heter :)

Skrevet

Har lyst på den fra nille for den er jo enkel å regulere størrelsen på. Men så hører man jo så mye om at det ikke skal inneholde ditt og datt..

Den fra reflex er jo veldig fin (og dyr) men blir fort litt stor til vår lille stue :)

Å handle i metervare hadde vært kjempe! Men så var det jo det med hva mattene inneholder..

Enkelt skal det ikke være..

Skrevet

Knerten har en airex-matte etter storesøster, det er vel farlige stoffer i den om jeg husker tilbake til debattene når hun var rundt ett halvt år. Uansett, han ligger ikke å gnager på matten, har ullteppe over og en sikleklut oppå ullpleddet:)

Den isolerer godt og er veldig myk i alle fall. Også bruker jeg den til litt hjemmetrim og enkle styrekøvelser etter trilleturer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...