Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg er blitt alenemor og har ennå ikke fått os, dobbel barnetrygd eller hjelp til barnetilsyn. Jeg har utbetalt ca 11000kr i måneden men hadde forskudd 5 januar for å komme ajour med regninger. Nå den 20 får jeg bare ca 7-8000kr. Jeg har husleie på 7500kr og barnehageutgifter på 2330kr. Er det noe mulighet å få hjelp fra sosialen frem til stønadene fra nav kommer??
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Du kan alltids ta kontakt med sosialkontoret for å høre om du har rett til stønad derfra hvis du ikke har andre muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå