Gå til innhold

Sosial stønad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt alenemor og har ennå ikke fått os, dobbel barnetrygd eller hjelp til barnetilsyn. Jeg har utbetalt ca 11000kr i måneden men hadde forskudd 5 januar for å komme ajour med regninger. Nå den 20 får jeg bare ca 7-8000kr. Jeg har husleie på 7500kr og barnehageutgifter på 2330kr. Er det noe mulighet å få hjelp fra sosialen frem til stønadene fra nav kommer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan alltids ta kontakt med sosialkontoret for å høre om du har rett til stønad derfra hvis du ikke har andre muligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...