Gå til innhold

Kristiansand


aronguttenvår

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg skal føde i kristiansand, har termin 16.mars. Kanskje sees vi på sykehuset... ;) Har du vært på omvisning der enda? Har ikke hørt noe om hvordan det er å føde der jeg, har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har egentlig ikke hørt noe. Har ikke vært på omvisning enda, men vi skal på svangerskapskurs snart,-og da er det en del av pakka...

 

er det førstemann du skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal egentlig på slik kurs vi også, men har ikke fått brev enda. Skulle få brev i løpet av januar. Skal ringe i morgen, så får vi se. Det er førstemann ja, eller førstejente ;) Begynner å bli lenge å vente nå... utålmodig. hehe. Alt bra med deg og den lille da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde i Kristiansand, har termin 16. mars. Dette er andremann, har ei jente som blir tre i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg har ikke termin før 26.3, men føder også på SSHF. Jeg har gjort det en gang før - riktignok snart 8 år siden, men var kjempe-fornøyd både med fødsel og oppfølging, og er glad for at det er her jeg får nr 2 også. Omvisning er lurt - gir både dere og jordmødrene en sjans til å se igjen kjente fjes når det gjelder.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal føde min tredje i kristiansand, termin 28 mars, legges inn 23. pga lang reisevei og raske fødsler, så da skal jeg få modningsakupungtur osv... gledgruer meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Har termin 15 mars, skal ha en gutt har 2 jenter fra før. Har født på kristiansand sykehus begge gangene-veldig fornøyd med plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Kristiansandsjenter!

 

Noen av dere som vet om det går an å få modningsakupunktur her i byen? Jeg er så sinnsykt lei at jeg begynner å grine bare jeg tenker på hvordan jeg har det, så kunne godt tenke meg noe som får fart i sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...