Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Har nettopp vært og handlet barselgave til en venninne som venter på overtid. Kjempefint sett bukse og body. .....Så tar jeg meg selv i å ha lyst til å beholde det selv til en evt baby. Det var jo såååå fint og kjønnsnøytralt.... Kan noen hjelpe meg?? Føles som dette går over stokk og stein inne i hodet mitt. Jaja, måtte bare lufte litt :-) Har for øvrig ikke satt noen dato for når vi evt skal starte, men drømmer stadig...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Så koslig:) Samme skjedde her...typen sa jeg skulle beholde d..Så da har jeg d på vent, og angrer ikke på d:) Hvor gammel er du da, er alt klar for et lite barn? Hva trenger du hjelp til?
Helene - med lillegutt i magen Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Hei Pompel. Du er overhodet ikke den eneste som har det sånn. :-) Det er jo helt naturlig at man får lyst til å beholde nydelig babytøy når man selv er drømmer om en liten baby. Så jeg vil ikke si at "det går over stokk og stein", som du sier. Selv har jeg et lite lager av babytøy... Hehe. Sambo synes det er greit. Vi får jo bruk for det uansett, forhåpentligvis om ikke så lenge. Nå har jeg vært babysyk en god stund, så etter hvert blir selv det å handle litt tøy av og til en måte å overleve på... Og når den tid kommer, har man nok av babyutstyr å kjøpe uansett, så da kommer det nok godt med å ha noen plagg fra før av. Jeg synes det er veldig koselig å ta frem de små plaggene av og til, og tenke på at en gang vil min lille godklump ha de på seg. :-) Når tror du det kan bli aktuelt å prøve? Hvor gammel er du? Har du vært lenge sammen med kjæresten din?
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Hei igjen :-) Godt å få bekreftet at jeg ikke er alene om galskapen, for det er nesten det det føles som. Både jeg og kjæresten min er gamle nok, og ting er stort sett i orden, men vi må vente på grunn av sykdom. I tillegg er vel kanskje ikke han helt klar for dette riktig enda... Når jeg ber om hjelp, er det bare fordi det føles som om dette går over styr, men som Helene85 nevner; det blir en slags overlevelsesstrategi etterhvert. Håper vi kan starte prøving på våren en gang... (krysse fingrene)! Dere da, har dere dato for prøving?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Tror det er normalt, det er jo bare til å gi det bort viss ikke!! Så trist med sykdom da, d tar jo hele 9mnd + prøvinga..men d spørs jo selfølgelig på hvem og hva med sykdommen!! Vi tror vi begynner i april, slutter hvertfall på pillen da..vil gjerne ha til våren 2010!! Men har også vert inne på tankten å vente enda et år, d haster jo forsåvidt ikke, kommer vel for en dag..Men er ganske babysyk til tider!!!
Helene - med lillegutt i magen Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Det er jo ikke lenge til våren, Pompel! Så spennende! :-) Vi har tatt utgangspunkt å prøving sen sommer / høst. Men ting kommer også litt an på min jobbsituasjon. Har vikariat nå, og vil så gjerne ha fast ansettelse før vi prøver. Sambo er heller ikke helt klar, selv om det nærmer seg.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Hehe, tror det er MANGE andre som har gjort akkurat det samme. Ville ha gitt bort klærnes slik det opprinnelig var tenkt, så får du heller kjøpe maken til deg selv. Den andre babyen har nok vokst fra det når det blir aktuelt for deg å bruke det alikevel. Det med å begynne så smått å kjøpe babytøy er slik jeg ser det en måte å forberede seg og "bli klar". Det blir nok utgifter når babyen kommer uansett, så hvis du har glede av og kjøpe små plagg i ny og ne, synes jeg du bare skal gjøre det. På denne måten får du både tid til å glede deg og spredd utgiftene litt. Og om du virkelig skulle være så uheldig at det ikke blir noe barn kan du jo alltids gi det bort
trippeltopp Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Det er heeelt lov! Jeg gjorde akkurat det samme og hadde etterhvert en pen liten samling babytøy lenge før jeg ble gravid..hehh... er jo en hyggelig ting, bare kjekt om man har noe å kose seg med mens man går og venter på å kunne bli gravid... den ventetiden kan jo også være koselig - blir hva man gjør det til selv. Kos deg du
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2009 Helene 85: jeg har vel ikke egentlig troen på at det skal skje noe til våren, men håper og drømmer er fine ting å ha... Får se om det skal beholdes eller gis bort. kan jo som noen foreslo kjøpe både en til meg og en til å gi bort :-)
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2009 Da har jeg bestemt meg for at det å titte og handle litt kan være en fin 'vente' aktivitet :-) Dessuten fikk jeg bekreftet at vi skal begynne å prøve sen vår/tidlig sommer!!!!!!!
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #11 Skrevet 30. januar 2009 Oioioi =D SÅ flott da ! Håper at det skjer ganske kjappt da siden du har gledet deg sånn =D Jeg har nettop slutta med pillene selv, men selve prøvingen er vel ikke før etter en måned i beste fall. Pillene skal ut av systemet, menstruasjonen skal komme først.. Off, så mye å vente på! Men kjempeglad på dine vegne =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå